استاندار قم:

 قم در کاهش آمار سرقت رتبه دوم کشور را دارد

 استاندار قم گفت: با تلاش و برنامه‌ریزی منسجم فرمانده انتظامی قم، این استان در خصوص آمار کاهش سرقت در کشور در رتبه دوم قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا»  سید محمد آقامیری، استاندار قم در دیدار نوروزی با فرمانده و معاونین فرماندهی انتظامی استان قم، با اشاره به رتبه دوم استان قم در کاهش آمار سرقت در بین استان‌ها، گفت: پلیس نقش بسزایی برای حفظ امنیت و افزایش رضایتمندی و کاهش آمار کارهای خلاف در استان قم را داشته است.

 وی ادامه داد: در اتفاقات سال گذشته نیروی انتظامی نقش بسزایی برای حفظ امنیت در مراسمات بزرگ و خنثی‌سازی عملیات تروریستی بخصوص در مراسم بزرگ نیمه شعبان را داشته است.

 استاندار قم افزود: حافظان امنیت در ایام ماه مبارک رمضان و عید نوروز تمام تلاش خود را جهت برقراری و حفظ نظم برای آرامش مردم انجام می‌دهند که از آنان کمال تقدیر و تشکر را دارم.

 وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: حافظان امنیت و پلیس توجه ویژه‌ای به مبانی دینی و اسلامی دارند و نگاه پلیس نسبت به مسئولیت خود نگاه مکتبی است.

 آقامیری عنوان کرد: مردم باید احساس کنند پلیس نه در مقابلشان بلکه در کنارشان است، هدایتشان می‌کند نه نصیحت و احساس و باور قلبی آنان باعث اعتماد به پلیس می‌شود.



انتهای پیام/


منبع:صداو سیما
http://qomefarda.ir/48077
اخبار مرتبط

نظرات شما