برگزار شد؛

محفل انس با قرآن کریم به یاد شهدای دانش‌آموز غزه

جمعی از دانش‌آموزان استان قم با برپای محفل انس با قرآن کریم در آستان مقدس امامزاده موسی مبرقع یاد و نام شهدای دانش‌آموز غزه را گرامی داشتند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» به نقل از خبرگزاری صداوسیما، جمعی از دانش‌آموزان استان قم با برپای محفل انس با قرآن کریم در آستان مقدس امامزاده موسی مبرقع یاد و نام شهدای دانش‌آموز غزه را گرامی داشتند؛ این محفل قرآنی که با مرثیه‌سرایی مداحان اهل‌بیت علیهم‌السلام و شعر و دکلمه گویی دانش‌آموزان همراه بود تعدادی از حافظان و قاریان نوجوان به اجرای برنامه‌های قرآنی پرداختند.
مسئول دارالقرآن امام علی علیه‌السلام ناحیه یک آموزش‌وپرورش هدف از برپای این محفل قرآنی را آشنایی دانش‌آموزان با معارف قرآن و تدبر در کلام وحی عنوان کرد و افزود: بررسی‌ها نشان می‌دهد که انس دانش‌آموزان با قرآن آنان را از فتنه‌ها و آسیب‌های اجتماعی و اخلاقی محفوظ نگه می‌دارد.
حجت‌الاسلام الهی زاده افزود: چون قرآن ظلم‌ستیز است؛ بنابراین کسانی که با آن انس می‌گیرند می‌آموزند با مردم مظلوم و ستم‌دیده غم‌خوار باشند و با آنان همدلی و همراهی کنند.
این محفل هم در همین راستا برپا شده که دانش‌آموزان از طریق معارف قرآن به مرحله ظلم‌ستیزی و نفرت از دولت‌هایی برسند که بی‌گناه خون مردم را به زمین می‌ریزند.


انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/48304
اخبار مرتبط

نظرات شما