هر روز با یک شهید؛

خداوندا، مرا در شهادت واقعی سهیم گردان

در وصیت‌نامه شهید ابوالفضل اولادزاده آمده است: ای خداوند از تو می‌خواهم مرا با همه گناهانی که کرده‌ام ببخشی و مرا در مقام یک شهید واقعی قرار دهی. در ادامه وصیت‌نامه این شهید والامقام را می‌خوانید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» شهید ابوالفضل اولادزاده فرزند سیروس، سال ۱۳۴۸ در شهرری چشم به جهان گشود. او در تاریخ چهارم دی‌ماه ۱۳۶۵ در منطقه عملیاتی جنوب در شلمچه در حین نبرد با دشمن به شهادت رسید و به وصال حق شتافت. در ادامه وصیت‌نامه این شهید والامقام را می‌خوانید.

«انا لله و انا الیه راجعون»

 «ان الله یحب الذین یقاتلون فی سبیله صفا کانهم بنیان مرصوص»

 با نام خداوند فرمانروای هستی و نیستی. با سلام و درود بی‌پایان به رهبر انقلاب اسلامی ایران «امام خمینی»

 و مردم جان‌برکف و حماسه‌آفرین و مقاوم ایران و با سلام به همه برادران رزمنده که در راه اسلام می‌جنگند و شهید می‌شوند. ای خداوند از تو می‌خواهم مرا با همه گناهانی که کرده‌ام ببخشی و مرا در مقام یک شهید واقعی قرار دهی. هر چند که من لیاقت این همه لطف و مهربانی تو را ندارم.

 ای خداوند، از تو می‌خواهم که مرا در آن دنیا یکی از خدمتگزاران و بهشتیان قرار دهی و مرا از آتش جهنم نجات دهی.

 از مردم مقاوم ایران می‌خواهم که مرا ببخشند و حلال کنند که نتوانستم بیشتر با آنان در جبهه‌های نبرد علیه کفار قتال کنم. از پدر و مادرم عاجزانه می‌خواهم که مرا حلال کنند و ببخشند، می‌دانم که من نتوانستم در مدتی که در این جهان فانی بودم برای آنها کاری بکنم. ای خداوند بخشنده و مهربان ما را ببخش که قدر نعمت‌های تو را ندانستیم.

 از برادران و خواهرانم درخواست می‌کنم که مرا ببخشند و حلال کنند. از اهل فامیل و دوست و آشنا حلالیت می‌طلبم. به دوستانم می‌گویم که بهترین راه سعادت در راه خدا بودن است، و چه‌بهتر که انسان زندگی سالم و خوبی داشته باشد.

 از برادرانم می‌خواهم که درس بخوانند و به پدر و مادر خود، تا آخرین قطره خون کمک کنند و راه مرا ادامه دهند. راهی که شاید به نظر من راهی به‌سوی زندگی سالم است. از برادرانم می‌خواهم که در راه اسلام از هیچ‌چیز خود دریغ نکنند و خود را از این اجتماعات که روزبه‌روز به‌سوی فساد و ظلم بیشتری می‌رود نجات دهند و ادامه‌دهنده راه شهیدان باشند.

 از خانواده و فامیل‌هایم می‌خواهم که اختلافات را کنار گذاشته و به این دنیای مادی دل نبندند که عمر انسان زودگذر است.

 دیگر حرفی ندارم جز پیروزی رزمندگان اسلام و مسلمین و رهایی قدس عزیز.



انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/48348
اخبار مرتبط

نظرات شما