هر روز با یک شهید؛

 شجاعت در برابر منافقان، حماسه‌ساز است

در وصیت‌نامه شهید «محمدمهدی مجدی‌زاده» می‌خوانید: مثل همیشه جلوی این منافقان کوردل را بگیرید تا جرئت زبان‌درازی و خیانت و جنایت نکنند و در برابر امت و امام عزیزمان ایستادگی نکنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» در وصیت‌نامه شهید «محمدمهدی مجدی‌زاده» می‌خوانید: مثل همیشه جلوی این منافقان کوردل را بگیرید تا جرئت زبان‌درازی و خیانت و جنایت نکنند و در برابر امت و امام عزیزمان ایستادگی نکنند.

 در ادامه وصیت‌نامه این شهید والامقام را می‌خوانید.

 «بسمه‌تعالی»

 به نام الله یاری‌دهنده مستضعفان و درود بر کوبنده ستمگران و درود بر امام امت و درود فراوان بر رزمندگان شجاع اسلام از صدر تا کنون.

 وصیت‌نامه خود را آغاز می‌کنم، به خدا سوگند می‌خورم که تا آخرین نفسی که در راه اسلام و یاری قرآن بجنگم و تا انتقام خون شهیدان را نگیرم از پای نخواهم نشست و پیامی هم برای ملت عزیز و قهرمان ایران دارم که قدر این امام عزیز را بدانید و به‌خوبی از آن امام بزرگوار نگهداری کنید.

 مثل همیشه جلوی این منافقان کوردل را بگیرید تا جرئت زبان‌درازی و خیانت و جنایت نکنند و در برابر امت و امام عزیزمان ایستادگی نکنند و در برابر امام عزیز و ملت شریف ایران نادم باشند.

 از پدر و مادرم می‌خواهم که بعد از من برای من گریه نکنند. برای زینب کبری (ع) گریه کنند و در مقابل صبر و استقامت بیاموزند.

 یکی از سفارش‌های من این است که امام عزیز را تنها نگذارند. «خدایا، خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار»


انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/48349
اخبار مرتبط

نظرات شما