اعلام شد؛

آخرین‌مهلت ثبت‌نام ورودی مدارس سمپاد

رئیس اداره استعداد‌های درخشان آموزش‌وپرورش قم گفت: دانش‌آموزان تا ۲۸ فروردین برای ثبت‌نام آزمون ورودی مدارس سمپاد ۱۴۰۳ فرصت دارند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» به نقل از خبرگزاری صداوسیما، رئیس اداره استعداد‌های درخشان و دانش‌پژوهان جوان اداره کل آموزش‌وپرورش قم گفت: دانش‌آموزانی که علاقه‌مند به شرکت در آزمون ورودی مدارس سمپاد ۱۴۰۳ هستند، فقط تا ۲۸ فروردین فرصت دارند نسبت به ثبت‌نام اقدام و پرونده خود برای شرکت در این آزمون را تکمیل کنند.
محمدعلی صمدانی اقدم افزود: علاقه‌مندان به تحصیل در این مدارس می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و بررسی شیوه‌نامه اعلامی و همچنین دفترچه راهنمای ثبت‌نام و شرکت در آزمون‌های ورودی دوره اول و دوم متوسطه مدارس سمپاد و دوره دوم مدارس نمونه دولتی در سال تحصیلی ۱۴۰۳- ۱۴۰۴ به پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش‌وپرورش به نشانی my.medu.ir مراجعه و ثبت‌نام کنند.
وی افزود: شماره تماس ۳۲۹۴۲۵۷۵ نیز آماده پاسخگویی به دانش‌آموزان در خصوص برگزاری و ثبت‌نام این آزمون است.
صمدانی گفت: آزمون مدارس سمپاد امسال ۳۱ خرداد ویژه دانش‌آموزان ورودی پایه هفتم و ۱ تیر برای دانش‌آموزان ورودی‌های پایه دهم برگزار می‌شود.
وی همچنین با اشاره به ثبت‌نام دانش‌آموزان اتباع در این آزمون گفت: دانش‌آموزان اتباع هم در صورت داشتن کد یکتا و رمز سیدا می‌توانند در این آزمون ثبت‌نام کنند.
آقای صمدانی خاطرنشان کرد: ثبت‌نام آزمون ورودی مدارس سمپاد ۱۴۰۳ تحت‌نظر سازمان ملی پرورش استعداد‌های درخشان برای دانش‌آموزان ورودی هفتم و دهم که علاقه‌مند به تحصیل در این مدارس هستند از شنبه ۱۸ فروردین آغاز شده است.
گفتنی است، سازمان ملی پرورش استعداد‌های درخشان یا همان سمپاد، نهادی است که بر امور تحصیلی دانش‌آموزان مستعد و با بهره هوشی بالا نظارت می‌کند و در بین دانش‌آموزان به مدرسه تیزهوشان معروف است.


انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/48363
اخبار مرتبط

نظرات شما