مرجع تقلید شیعیان:

عملیات پاسخ به تجاوز رژیم اشغالگر مایه عزت مسلمانان شد

مرجع تقلید شیعیان گفت: عملیات پیروزمندانه سربازان اسلام در پاسخ به تجاوز رژیم اشغالگر قدس به حریم جمهوری اسلامی ایران و دفاع از مردم مظلوم غزه، مایه سربلندی، عزت و خشنودی مسلمانان شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی در پی عملیات غرورآفرین وعده صادق پیامی صادر کرد که متن پیام این مرجع تقلید به شرح زیر است.
بسم‌الله الرحمن الرحیم
قَاتِلُوهُمْ یُعَذِّبْهُمُ اللَّهُ بِأَیْدِیکُمْ وَیُخْزِهِمْ وَیَنصُرْکُمْ عَلَیْهِمْ وَیَشْفِ صُدُورَ قَوْمٍ مؤْمِنِینَ.(توبه، آیۀ ۱۴)
عملیات پیروزمندانه سربازان اسلام در پاسخ به تجاوز رژیم صهیونیستی به حریم جمهوری اسلامی ایران و دفاع از مردم مظلوم غزه، مایه سربلندی، عزت و خشنودی مسلمانان جهان گردید.
بی‌تردید مردم عزیز ایران، قدردان این عملیات قاطع و غرورآفرین بوده و همواره در کنار مجاهدان و لشکریان اسلام تا شکست مستکبران و نابودی ظلم و ستم، پایداری خواهند نمود.
اینجانب به سهم خویش از همۀ این غیور مردان تشکر و قدردانی نموده و مردم عزیز ایران را به هوشیاری کامل در برابر توطئه‌های فرهنگی و اقتصادی دشمنان و حمایت همه‌جانبه از نیروهای نظامی دعوت می‌نمایم که ان‌شاءالله پیروزی نهایی از آن اسلام است.
(أَلا إِنَّ نَصْرَ اللهِ قَرِیبٌ)





انتهای پیام/


منبع:دفتر آیت‌الله مکارم شیرازی
http://qomefarda.ir/48394
اخبار مرتبط

نظرات شما