معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قم:

هزار و 172میلیارد تومان منابع بانکی به چرخه تولید قم تزریق شد

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار قم گفت:در سال گذشته 1172 میلیارد تومان منابع بانکی به چرخه تولید قم تزریق شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،  مهرداد غضنفری در نشست خبری ظهر امروز که به مناسبت دهه کرامت در استانداری برگزار شد با اشاره به اینکه وظیفه این دستگاه، نظارت و هماهنگی دستکاه های اجرایی می باشد، گفت: چند کارگروه عمده در حوزه اقتصادی داریم که می توان به کارگروه تسهیل و رفع موانع استان و کارگروه تنظیم بازار اشاره کرد.
وی ادامه داد: در مسیبر تحقق شعار سال که در دهه اخیر رهبر معظم انقلاب که معمولا در حوزه اقتصادی سال  را نامگذاری می کنند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار قم با اشاره به اینکه همه همت ما این است که به عنوان تسهل در رفع موانع تولیدی استان فعالیت کنیم، گفت: رویکرد عملیاتی در این زمینه باعث شده تولید کنندگان امیدوار شوند.
وی عنوان داشت:  دستگاه های اجرایی در کارگروه ها حضور دارند و مشکلات و موانع تولیدکنندگان را می شنوند و در رفع ان تلاش می کنند ، سال گذشته 50 جلسه اصلی داشتیم و بیش از 50 جلسه فرعی داشته ایم.
معاون اقتصادی استانداری با اشاره به اینکه در سال گذشته 16 واحد راکد به مدار تولید برگشت، بیان داشت: سال گذشته حدود 20 هزار شغل تثبیت شده است.
وی ادامه داد:  در ارتباط با تنظیم بازار بازهم وظیفه ما کنترل قیمت ها می باشد و با تقویت نظارت با مناسب سازی قیمت ها عمل کنیم.
غضنفری با اشاره به تورم استان ، افزود: طبق آخرین ارزیابی که صورت گرفته است در بحث تورم استان قم پایین ترین رتبه در تورم را در کشور به خود اختصاص داده است.
وی با اشاره به تامین برخی کالا ها در استان، گفت: برخی کالا مانند دیگر شهر های کشور نیاز استان بود که به سرعت از خارج استان تامین شد البته مشکل داشتیم اما در رفع این مشکلات نسبت به دیگر استان ها سرعت بیشتری داشتیم .
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار قم با اشاره به اینکه هدایت منابع بانکی یکی از رویکردها اصلی ما می باشد ، بیان داشت:  بیش از 2500 میلیارد تومان منابع بانکی در سال گذشته به تولید استان تزریق شد.
وی اضافه کرد: امسال هم برنامه داریم  4هزار میلیارد تومان تزریق منابع بانکی در تولید با اشتغال زایی 13 هزار نفر داشته باشیم.
غضنفری ادامه داد: بنا داریم از راکد شدن واحد ها در رتبه اول و تزریق نقدینگی و در نهایت هم احیای واحد راکد اقدام کنیم.


انتهای پیام/160
http://qomefarda.ir/10430
اخبار مرتبط

نظرات شما