رئیس پلیس‌راه استان قم خبر داد:

ترافیک همه محورهای استان قم پر حجم است

رئیس پلیس‌راه استان قم با بیان این‌که شاهد حجم تردد در محورهای اصلی استان قم هستیم، گفت: روز طبیعت با شهادت حضرت علی (ع) هم‌زمان شده بود و مردم حرمت نگه داشته و در طبیعت حضور پیدا نکردند در تعطیلات عید فطر شاهد حجم تردد در محورهای فرعی خوش آب و هوا نیز هستیم.

سرهنگ مختار پناهی ضمن تبریک ایام عید فطر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» اظهار داشت: باتوجه‌به تعطیلات چندروزه شاهد حجم تردد در کلیه محورهای اصلی و محور فرعی استان قم هستیم.

رئیس پلیس‌راه استان قم ادامه داد: تردد از بعدازظهر آخرین روز ماه مبارک رمضان یعنی سه‌شنبه ۲۱ فروردین‌ماه تا به امروز پرحجم بوده است، از جمله آزادراه تهران به قم، محور قم به سمت کاشان و محور قم به سمت اراک  ساعد تردد پر حجم است.

وی خاطرنشان کرد: باتوجه‌به این‌که روز ۱۳ فروردین‌ماه روز طبیعت هم‌زمان با شهادت حضرت علی علیه‌السلام بود و مردم به حرمت این روز کم‌تر به طبیعت رفتند و عید فطر را برای حضور در طبیعت انتخاب کردند باتوجه‌به این موضوع در محورهای فرعی استان قم نیز شاهد حجم تردد هستیم و در محورهای فرعی خوش‌آب‌وهوای استان قم شاهد حضور شهروندان قم هستیم.

پناهی اضافه کرد: متأسفانه در ۲۴ ساعت گذشته دو تصادف منجر به فوت در محورهای استان قم ثبت‌شده است یک تصادف در جاده ورجان به سمت پردیسان که برخورد یک خودرو با عابر پیاده بود که منجر به فوت عابر پیاده شد همچنین بعدازظهر امروز نیز واژگونی یک دستگاه سواری پراید در بزرگ‌راه قم گرمسار به دلیل عدم توجه کافی به جلو رخ داد که منجر به فوت یک هم‌وطن دیگر شد.

رئیس پلیس‌راه استان قم تصریح کرد:محورهای فرعی که شاهد ترافیک پرحجم هستند ازجمله محور که کهک، محور نیزار و همچنین محور دستجرد و روستاهای اطراف دستجرد است شاهد حجم ترافیک است.

وی گفت: پلیس‌راه استان قم مانند ایام تعطیلات نوروز در همه محورهای استان قم از جمله محورهای اصلی مستقر است و درحال‌خدمت و تأمین امنیت جاده‌ها و ترافیک است.

پناهی عنوان داشت: به شهروندان توصیه می‌کنیم در محورهای فرعی با صبر و حوصله بیشتری رانندگی کنند از عجله و شتاب بی‌موقع  و از سرعت و سبقت غیرمجاز پرهیز کنند تا در این تعطیلات شاهد هیچ‌گونه تصادف و آسیب نباشیم.

رئیس پلیس‌راه استان قم تأکید کرد: باتوجه‌به این‌که حجم ترددی که در این دو  روزی شاهد بودیم در پایان تعطیلات و آخرین ساعات تعطیلات شاهد حجم بیشتر ترددها خواهیم بود به همین منظور رانندگان و مسافران بازگشت خود را به ساعت آخر موکول نکنند و اگر می‌خواهند در ساعات آخر بازگرداند باید زمان‌بندی چندبرابر را در نظر بگیرند و صبر و حوصله بیشتری نیز خرج دهند؛ چون پیش‌بینی می‌کنیم شاهد ترافیک سنگین در محورهای استان در ساعات پایانی تعطیلات باشیم.

انتهای پیام/۱۷۰


http://qomefarda.ir/48330
اخبار مرتبط

نظرات شما