غلامی: از دانشگاه‌هایی که به‌دنبال جذب دانشجویان خارجی هستند، حمایت می‌کنیم

وزیرعلوم گفت: شورای عالی سیاست گذاری وزارت علوم، ضوابط لازم را برای جذب دانشجویان خارجی تعیین می‌کند و از دانشگاه‌های فعال در این عرصه حمایت می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، منصور غلامی وزیر علوم در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: اغلب پایان نامه ها بعد از دفاع نسخه کاغذی نهایی می شود و پس از آن وارد آرشیو کتابخانه می شود نه پیش نویس پایان نامه، لذا وقتی تاریخ دفاع بعد از بخشنامه است عملا یعنی فایل اصلاح شده باید بصورت فشرده روی سیستم برود. تاریخ بخشنامه از زمان ابلاغ است. 

وی درباره اینکه از دانشجوها خواسته می شود فایل پایان نامه را بصورت خاصی رایت کنند که گاهی هزینه اش تا ٢٠٠ هزار تومان هم می رسد گفت: فرمت را کسی تعیین نکرده ولی باید مطابق با آن چیزی باشد که قبلا به ایران داک می دادند. 

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در پاسخ به این سوال که آیا برنامه ای برای جذب دانشجوی خارجی دارید، گفت: قاعدتا دانشگاه ها به دنبال جذب دانشجوی خارجی هستند، در این راستا حمایت هم می شوند و برنامه ویژه غیر از اینکه تا امروز اعلام شده در ضوابط جذب دانشجوی خارجی نداریم، اما یک شورای عالی برای سیاستگذاری تشکیل شده که کار خود را انجام می دهد. 




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/11039
اخبار مرتبط

نظرات شما