اقدام متواضعانه رئیس جمهور هندوستان در یک مراسم سخنرانی + فیلم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، اقدام متواضعانه رئیس جمهور هندوستان در یک مراسم سخنرانی  به سوژه رسانه‌های این کشور تبدیل شد. پس از آنکه یکی از مأموران پلیس در این مراسم از بالای سن به پایین سقوط کرد، "رام نات کوویند" پس از پایان سخنرانی به سمت این مأمور پلیس زن رفت و از او دلجویی کرد.

این حادثه روز سه شنبه و در مراسم سخنرانی رئیس جمهور هند در دهلی نو رخ داد. بنا به گزارش رسانه‌های محلی هند این  پلیس بر اثر از دست دادن تعادل خود به پایین سقوط کرد و روی فرشی که کف سالن  پهن شده بود، فرود آمد. 

ویدئویی که توسط یکی از حاضران در این مراسم  و با تلفن همراه تهیه شده است، رئیس جمهور هند را که در حال رفتن به پایین سن است نشان می‌دهد. در این ویدئو مشاهده می‌شود که کوویند به همراه "نیرمالا سیتارمان"، وزیر تجارت هند و یک وزیر ایالت محلی به پایین سن رفته و حال مأمور پلیس را جویا می‌شوند. یکی از تصاویر منتشر شده رئیس جمهور هند را در حال صحبت با این مأمور زن نشان می‌دهد. بنا به این گزارش در لحظه‌ای که رئیس جمهور هند پس از دلجویی از مأمور پلیس در حال خارج شدن از محل سخنرانی  بود، حضار حاضر در سالن او را شدیدا مورد تشویق قرار دادند. 

 

انتشار این ویدئو در شبکه‌های اجتماعی در هند با واکنش کاربران نیز همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: "رئیس جمهور، " رام نات کوویند" انسانی متواضع و فروتن است و همین فروتنی او را به سیاستمداری محبوب در هند تبدیل کرده است."

اقدام ستودنی رئیس جمهور هندوستان در یک مراسم سخنرانی + فیلم//

 



انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/13126
اخبار مرتبط

نظرات شما