عضو خبرگان رهبری در گفتگو با قم فردا:

آیت‌الله هاشمی شاهرودی همواره پشتیبان نظام و یار و یاور رهبر انقلاب بود

عضو خبرگان رهبری با اشاره به اینکه آیت‌الله هاشمی شاهرودی یکی از چهره‌های علمی و مفاخر حوزه‌های علمیه به شمار می‌آمد، گفت: آیت‌الله هاشمی شاهرودی همواره پشتیبان نظام و یار و یاور رهبر انقلاب بود.

آیت‌الله سیّد احمد حسینی خراسانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، با اشاره به رحلت آیت‌الله هاشمی شاهرودی اظهار داشت: مرحوم آیت‌الله هاشمی شاهرودی یکی از اساتید برجسته حوزه علمیه قم بود و یکی از شاگردان ممتاز و شاخص شهید صدر و امام و آیت‌الله خویی بودند.
وی ادامه داد: ایشان در طول تاریخ سیاسی خودشان همواره پشتیبان و همراه نظام و یار و یاور رهبر انقلاب بودند و در عرصه‌های مختلف مسئولیت‌های سنگین و حساسی را بر عهده داشتند.
 عضو خبرگان رهبری ابراز داشت: آیت‌الله هاشمی شاهرودی یکی از چهره‌های علمی و مفاخر حوزه‌های علمیه به شمار می‌آمد که رحلت ایشان را حقیقتاً یک ضایعه‌ای علمی می‌دانیم و رحلت ایشان را به حوزه و حوزویان و به همه ارادتمندان ایشان تسلیت عرض می‌کنیم.
وی تصریح کرد: ایشان در طول عمر پربرکتشان در پست‌های مختلف به‌نظام و رهبری خدمت کردند و نشان دادند که جهاد گونه در خدمت نظام و رهبری هستند.
حسینی خراسانی ابراز داشت: حضور در شورای نگهبان، قوه قضائیه، خبرگان رهبری و مجمع تشخیص مصلحت نظام تنها گوشه‌ای از خدمات وی به‌نظام بود.

انتهای پیام/110
http://qomefarda.ir/1442
اخبار مرتبط

نظرات شما