زنگ روایت فتنه این هفته هم در دانشگاه تهران به صدا در می‌آید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، حمزه گرجه دبیر سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران در گفت‌وگو با خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، گفت: یکی از وظایف اصلی جریان بیداری دانشجویی، بصیرت افزایی است. اینکه عده‌ای بخواهند فتنه 88 را به دعوای سیاسی بین دو جناح تقلیل دهند، تحریف تاریخ انقلاب است.

وی ادامه داد: واقعیت آن است که استکبار جهانی با یک برنامه ریزی تقریبا ده ساله شرایطی را فراهم کرد که کشور را به سمت انقلاب های رنگی سوق دهد. متاسفانه عده ای از خواص نیز اسیر این دام شدند و نتوانستند صحنه را تشخیص دهند و بازیگر نقشه آمریکا و انگلیس شدند.

گرجه تصریح کرد: این باید عبرتی برای همه باشد که ممکن است روزی نخست وزیر زمان امام نقش بیانیه نویس نتانیاهو و اوباما را بازی کند. مردم این را فراموش نمی کنند که چطور برخی سیاسیون و به اصطلاح نخبگان هم دم با گوگوش، سروش و ریگی شدند. هنوز سوال اساسی ما از سران فتنه این است که به چه دلیل کشور را به لبه پرتگاه کشاندید؟ چرا زمینه ساز اهانت به دین، مقدسات و پرچم سیدالشهدا شدید؟

این فعال دانشجویی تصریح کرد: عده‌ای می خواهند دانشجویان فتنه و فتنه گری سران فتنه را فراموش کنند، که با تلاش دانشجویان انقلابی این اتفاق نخواهد افتاد. 

وی یادآور شد: جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران در راستای پاسداشت حماسه نه دی و روایت مقاومت 8 ماهه ملت برابر هجوم همه جانبه دشمنان خارجی و منافقان داخلی، برنامه زنگ روایت فتنه را در این هفته نیز ادامه خواهد داد.

این فعال دانشجویی اظهار داشت: از همه اساتید و دانشجویانی که ما را برای برگزاری این برنامه کمک کردند تشکر می کنیم. این هفته زنگ روایت فتنه در دانشکده‌های حقوق و علوم سیاسی، الهیات و معارف اسلامی، علوم پایه و جغرافیا ادامه خواهد داشت. در این دانشکده های اساتیدی از جمله آقایان مصطفی ملکوتیان، عابدین مومنی، ریحانی، نصیری، کیومرث جهانگیر به روایت فتنه خواهند پرداخت.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/14700
اخبار مرتبط

نظرات شما