نماینده سابق مجلس در گفتگو با قم فردا:

بصیرت و ولایتمداری ملت ایران رمز پایداری انقلاب است/فتنه 88 خسارت‌های جبران‌ناپذیری به‌نظام زد

نماینده سابق مجلس بابیان این‌که بصیرت و ولایتمداری ملت ایران رمز پایداری انقلاب است، گفت: فتنه 88 خسارت‌های جبران‌ناپذیری به‌نظام زد.

محمدحسن آصفری در گفتگو با خبرنگار  قم فردا،  با اشاره به حماسه 9 دی، اظهار داشت: یوم‌الله 9 دی نقطه عطفی در تاریخ انقلاب است که موجب شد طومار فتنه گران درهم‌پیچیده شود.

وی بابیان این‌که حماسه 9 دی نمایانگر عزت و بصیرت مردم ایران است، ابراز داشت: 9 دی روز غلبه جنود الهی در برابر فتنه گران و درواقع روز نشان دادن خشم مقدس ملت با بصیرت ایران در برابر حرمت‌شکنی‌های عده‌ای مزدور و اجیرشده در روز عاشورا است.

آصفری ابراز داشت: یوم‌الله 9 دی روزی است که ملت ایران در برابر سران فتنه ایستاد و با آرمان‌های امام خمینی (ره) و رهبر انقلاب تجدید بیعت کرد.

وی بابیان این‌که روز 9 دی قدرت ملت ایران در برابر دشمنان نظام به نمایش گذاشته شد، افزود: ابعاد مختلف و جعبه سیاه فتنه 88 باید به مردم گفته شود چراکه اگر این اتفاق نیفتد قطعاً بار دیگر شاهد فتنه‌انگیزی‌های جدید خواهیم بود.

نماینده سابق مجلس تصریح کرد: به جرات می‌توان گفت خسارت‌هایی که فتنه 88 به کشور زد در حد جنگ تحمیلی بود و اگر مردم در برابر عوامل نفوذی داخلی و خارجی نمی‌ایستادند معلوم نبود چه آینده‌ای پیش روی انقلاب و نظام بود؟

وی ادامه داد: در فتنه‌های گوناگون چه در فتنه سال 88 و چه در فتنه‌های اخیر ملت ایران نشان دادند که پایبند به انقلاب هستند و در مسیر ولایت ثابت‌قدم هستند.

آصفری بیان داشت: مردم نسبت به فسادها و حقوق‌های نجومی گلایه‌مند هستند اما بااین‌وجود هیچ‌گاه از خط ولایت‌فقیه و رهبری خارج نمی‌شوند.

وی تأکید کرد: بی‌تدبیری‌های دولت و مجلس موجب شده است که کشورهای بیگانه از هر فرصتی برای ایجاد اغتشاش و درگیری استفاده کنند و کشور را در شرایط بدی قرار بدهند که قطعاً با انتخاب درست مردم در انتخابات این اتفاقات تکرار نخواهد شد.

انتهای پیام/110
http://qomefarda.ir/14773
اخبار مرتبط

نظرات شما