شهادت سردار سلیمانی عرصه‌ای جدید برای دلدادگان آزادی و مقاومت گشود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،  در پی اقدام آمریکا در ترور سردار قاسم سلیمانی فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مجمع نیروهای خط امام، بیانیه‌ای صادر کرد. 

متن این بیانیه به شرح ذیل است: 

سردار سپهبد پاسدار، حاج قاسم سلیمانی، پس از یک عمر جهاد و مقاومت در برابر تجاوز و اشغال‌گری، در یک عملیات تروریستی به شهادت رسید و برگ دیگری بر دفتر پر افتخار جهاد و حماسه در تاریخ ایران و جهان اسلام افزود.

او سرباز بزرگ و سرفراز وطن و فرمانده بی نظیر و خستگی ناپذیر محور مقاومت و مدافع شایسته‌‌ ملت‌های ستم‌دیده‌ منطقه بود که جان شیرین خود را برای تامین امنیت ایران و کشورهای منطقه و در ادامه راه دوستان و همرزمان شهیدش، در حال انجام وظیفه تقدیم حضرت حق نمود.

او به آرزوی دیرین‌اش رسید، لکن با شهادت مظلومانه خود، رسوایی بیشتر برای هیئت حاکمه پلید آمریکا و هم‌پیمانان او به ارمغان آورد و عرصه‌ای جدید و الهام بخش برای دلدادگان آزادی و مقاومت گشود که این وعده الهی است:« والذین قتلوا فی سبیل الله فلن یضل اعمالهم»

مجمع نیروهای خط امام ضمن تسلیت به خانواده مکرم ایشان و مردم ایران و مقام معظم رهبری، علو درجات این شهید عزیز را از خداوند متعال مسئلت می‌نماید.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/15048
اخبار مرتبط

نظرات شما