معرفی وزیر کشاورزی، تعطیلات سه هفته‌ای مجلس را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، اکبر رنجبرزاده نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با بیان اینکه زمان سرپرستی وزارت جهاد کشاورزی چهارم اسفند پایان می‌یابد،‌گفت: با توجه به اینکه پس از هفته ‌آینده نمایندگان سه هفته به تعطیلات می‌روند و اولین جلسه علنی مجلس در چهارم اسفند برگزار می‌شود در صورت معرفی وزیر پیشنهادی کشاورزی توسط رئیس جمهور تعطیلات سه هفته‌ای مجلس تحت‌الشعاع قرار خواهد گرفت.

وی افزود: با توجه به آنچه که در بالا ذکر شد چنانچه که رئیس جمهور در روزهای آتی وزیر پیشنهادی خود برای تصدی وزارت جهاد کشاورزی را به مجلس معرفی کند با توجه به برگزاری جلسه رأی اعتماد تعطیلات سه هفته‌ای مجلس تحت‌الشعاع این مسأله قرار خواهد گرفت و مجلس باید برای این منظور جلسه برگزار کند.

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: چنانچه رئیس جمهور در روزهای پیش‌رو وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی را به مجلس معرفی نکند و زمان سرپرستی به پایان برسد هر گونه فعالیت در حوزه این وزارتخانه غیرقانونی خواهد بود. 

رنجبرزاده خاطرنشان کرد: همانطور که گفته شد در صورت پایان دوره سه ماهه سرپرستی در وزارت کشاورزی و عدم معرفی وزیر پیشنهادی در مدت باقی‌مانده همه فعالیت‌های این وزارتخانه در حوزه‌های مختلف اعم از مالی، برنامه‌ریزی، مسائل مربوط به نیروی انسانی، ابلاغیه‌ها و ... غیرقانونی و مورد پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/15838
اخبار مرتبط

نظرات شما