مواضع اخیر دولت مردم را به انتخابات دلسرد می‌کند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، احمد علیرضابیگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در واکنش به بعضی اظهارنظرها در زیر سوال بردن انتخابات گفت: سیاسیون نگاهشان به موضوعات مختلف بیشتر منفعت‌طلبانه است و همه چیز را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ با منفعت خود می‌سنجند.

وی افزود: به عنوان مثال وقتی شورای نگهبان رقیب اصلی و قَدَر آنها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ حذف می‌کند، از شورا تشکر می‌کنند. در این وضعیت شورای نگهبان محدودکننده آزادی نیست اما وقتی شورای نگهبان به تخلفات این افراد ایراد می‌گیرد و آنها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ حذف می‌کند، شورای نگهبان بد می‌شود و می‌شود محدودکننده آزادی.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس اظهار داشت: بخشی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب در بحث انتخابات متوجه آقای روحانی بود که ادعا می‌کند ابتکار عمل لازم برای اینکه مردم بتوانند در انتخابات حضور پیدا کنند و انتخاب داشته باشند، وجود ندارد. این اظهارات رئیس‌جمهور باعث دلسردی مردم می‌شود.

علیرضابیگی: در طول تاریخ پیروزی انقلاب در سال‌های منتهی به انتخابات شاهد اقدامات دلگرم‌کننده و مواضع دلگرم‌کننده در جمهوری اسلامی ایران بودیم. اما رفتار و عملکرد دولت‌ روحانی به گونه‌ای است که تلاش می‌کند موجب دلسردی مردم شود و حضور مردم در انتخابات را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ کم‌رنگ کند.

وی افزود: به عنوان مثال گرانی بنزین در آبان‌ماه در طول 40 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی سابقه نداشته که کار به این شکل و در این موقع انجام شود و ما دیدیم که سال منتهی به انتخابات و بدون هیچ هماهنگی قبلی گرانی بنزین اتفاق افتاد.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس اظهار داشت: این گرانی بنزین در این موقع در حالی بود که اردوغان از ترکیه، سید حسن نصرالله از لبنان، حشدالشعبی از عراق به ما اعلام کرده بودند که آمریکا بنا دارد که فتنه‌ بزرگی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در جمهوری اسلامی ایران در آبان ماه رقم بزند و دولت آقای روحانی هم در همان زمان قیمت بنزین را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ سه برابر کرد.

علیرضابیگی در پایان گفت: تجربه تاریخ ما نشان داده که مردم ما در سر بزنگاه‌ها در صحنه‌ها حاضر می‌شوند و به نظام کمک می‌کنند. به عنوان مثال می‌توان گرانی ارز در سال گذشته را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نام برد که احتمال می‌رفت مردم حضور کم‌رنگی در راهپیمایی 22 بهمن داشته باشند، اما دیدیم که مردم چه جانانه در صحنه حاضر شدند و الان هم با وجود نقشه‌ای که به منظور عدم مشارکت مردم در انتخابات کشیده شده، خواهیم دید که مردم با حضور پرشور خود این نقشه را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بی‌اثر خواهند کرد.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/16338
اخبار مرتبط

نظرات شما