رئیس دانشگاه قم:

راهپیمایی 22 بهمن موجب عزت و سربلندی نظام است

رئیس دانشگاه قم با مهم دانستن راهپیمایی 22 بهمن گفت: این راهپیمایی موجب عزت و سربلندی نظام است و در واقع انقلاب را در برابر تهدیدهای بیگانگان بیمه می‌کند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عسگر دیرباز در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، ضمن تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: 22 بهمن در 41 سال گذشته هرسال مردم ایران اسلامی با ارمان های انقلاب تجدید بیعت می‌کنند.

وی ادامه داد: در دنیا بی‌نظیر است که ملتی بعد از گذشت 41 سال از پیروزی انقلاب خود این‌گونه در خیابان‌ها حاضر می‌شوند و فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر می‌دهند.

دیرباز افزود: این راهپیمایی درواقع موجب عزت و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و مردم آگاه و بصیر ایران اسلامی به‌رغم تحریم‌ها و فشارها نظام و انقلاب خودشان را دوست دارند.

وی ایمان و بصیرت ملت ایران را مثال‌زدنی برشمرد و گفت: دشمنان نظام با تحریم‌های ظالمانه می‌خواهند مردم را به‌زانو دربیاورند درحالی‌که ملت ایران همواره در طی سال‌های اخیر پای دین و آرمان‌های خود ایستاده‌اند و ذره‌ای از آن عقب‌نشینی نکرده‌اند.

عضو خبرگان رهبری تأکید کرد: حضور باشکوه مردم درواقع قوت قلبی بر مسئولان نظام است و علاوه بر این مشت محکمی بر صورت دشمنان نظام است.

وی ابراز داشت: نکته قابل‌توجه در راهپیمایی 22 بهمن حضور همه مردم ایران با قومیت‌ها و گویش‌های مختلف است که نشان‌دهنده عمق علاقه‌ای قلبی مردم به‌نظام است.

عضو خبرگان رهبری تصریح کرد: البته مردم نیز مشکلاتی دارند که باید مسئولان با سعه‌صدر و برنامه‌ریزی مناسب آن را برطرف کنند.

انتهای پیام/110
http://qomefarda.ir/16361
اخبار مرتبط

نظرات شما