آیت الله هاشمی شاهرودی یکی از قهرمانان تبیین نظام اسلامی در عرصه مدیریت کشور

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: آیت الله هاشمی شاهرودی قهرمان تبیین نظام فقهی کارآمد و کارگشای جامعه بشر بود که ما باید از این الگو یاد بگیریم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،آیت الله محسن اراکی عضو مجلس خبرگان رهبری پیش از ظهر امروز در مراسم بزرگداشت آیت الله هاشمی شاهرودی در مسجد ارگ با بیان اینکه تمدنی که غرب برای بشر به ارمغان آورد حتی هوای نفس کشیدن را هم از بشر گرفته است و این نتیجه حاکمیت کفر و طغیان است گفت: در نظام فرمانروایی ما هنوز نتوانسته ایم دین خدا را بطور کامل تبیین کنیم و این کاری است که باید انجام گیرد و بخش عظیمی از آن انجام گرفته ولی یک بخش از آن مانده است.

 ولی تاکید کرد: آیت الله هاشمی شاهرودی یکی از قهرمانان تبیین نظام اسلامی در عرصه مدیریت کشور بود.

آیت الله اراکی با بیان اینکه فقه و فلسفه اسلامی برترین فلسفه جهانی است گفت: همه دانش اسلامی منتهی به حاکمیت خدا می شود و آیت الله هاشمی شاهرودی قهرمان تبیین نظام فقهی کارآمد و کارگشای جامعه بشر بود و ما باید از این فقیه الگو بگیریم.

وی با بیان اینکه هاشمی شاهرودی نماد فداکاری و از خودگذشتکی بود گفت: آیت الله صدر دستور دادند که باید در امام ذوب شوید و وقتی آیت الله هاشمی شاهرودی از نجف به ایران اعزام شد همه گفتند این یعنی آیت الله صدر تمام توانش را برای اعتلای انقلاب اسلامی کرده است و مدرسه آیت الله صدر فانی امام (ره) شد.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/1640
اخبار مرتبط

نظرات شما