دولت راهکاری برای استمهال بدهی واحدهای تولیدی در نظر بگیرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،

حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: با توجه به شرایط خاص پیش آمده در کشور بر اثر شیوع ویروس کرونا و تأثیرپذیری واحدهای تولیدی و فروش از این وضعیت دولت باید راهکاری را برای استمهال بدهی واحدهای تولیدی به بانک‌ها، در نظر بگیرد.

وی افزود: اگر چه درآمدهای مالیاتی برای اداره کشور لازم است اما نحوه و چگونگی دریافت این مالیات‌ها توسط سازمان امور مالیاتی در شرایط کنونی هم امری ضروری است.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس اظهار داشت: شرکت‌های گاز، برق و آب و همچنین سازمان بیمه و نیز شهرداری‌ها نیز لازم است تا مساعدت‌های لازم را در دریافت هزینه‌های خود از تولیدکنندگان داشته باشند تا واحد تولیدی تعطیل نشود. 

حاجی‌دلیگانی خاطرنشان کرد: اگر این تفکر و این موضوع مدنظر شرکت‌ها و سازمان‌های فوق‌الذکر باشد که کار به گونه‌ای انجام شود که واحدی تعطیل نشود و کارگری بیکار نشود کار به خوبی پیش خواهد رفت.

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس در پایان گفت: از موجران نیز این انتظار وجود دارد تا در دریافت اجاره‌بها از مستأجران در واحدهای فروش همکاری و مساعدت لازم را در شرایط موجود داشته باشند تا به امید خدا از این وضعیت با کمترین هزینه خارج شویم. 




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/17163
اخبار مرتبط

نظرات شما