نقشه شوم کدخداپرستان در 9 دی 88 نقش بر آب شد

یک استاد دانشگاه بیان اینکه نقشه شوم کدخداپرستان در 9 دی 88 نقش بر آب شد، گفت: پیشنهاد می شود که موضوع «رجال شناسی فتنه» از بدو انقلاب تا کنون مورد بحث و بررسی هیات‌های اندیشه ورز دانشگاهی قرار گیرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،آرش پاک‌اندیش مدرس دانشگاه در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، ضمن گرامیداشت نهم دی گفت: مرور مواضع هنجارشکنانه طیفی موسوم به اصلاح طلب که در دوران فتنه‌ها به مثابه «عالیجنابان آشوب» با وسوسه‌های خویش زمینه ذهنی را در جامعه برای تحرک آشوبگرانه علیه امنیت ملی کشور محیا کرده اند، می تواند دانشگاهیان مستقل را در شناخت بیش از پیش تحرکات پشت سر گذاشته دو دهه اخیر مدیران فتنه راهنما باشد.

نویسنده کتاب «مهدی کروبی در مدار سقوط» ادامه داد: متاسفانه با وجود روشن شدن ماهیت جریان اسرائیلی-امریکایی فتنه ۸۸ هنوز برخی از این که گفته شود فتنه گران در دانشگاه جایی ندارند، ابا دارند.

این استاد دانشگاه تصریح کرد: اساتید انقلابی دانشگاه می توانند به عنوان حاملانی امین برای آگاهی بخشی نسبت به ابعاد فتنه و نفوذ با نصب العین قرار دادن شاخص های مدنظر مقام معظم رهبری در دانشگاه، نقش ویژه‌ای ایفا کنند. لذی باید اساتید و دانشجویان مومن و انقلابی با لبیک به فرامین رهبر معظم انقلاب وارد میدان مطالبه آرمانهای انقلاب شوند.


وی گفت: «تاریخ اسلام پر است از خیانت بزرگانش به اسلام»؛ این جمله ای بود که امام خمینی (ره) برای جنگی بی پایان با منافقینی که همدستی با دشمنان اسلام را به حلاوت خدمت در حکومت اسلامی ترجیح دهند، به یادگار گذاشت و راه تبری جستن از آنها را برای پیروانش زنده نگه داشت. فقدان باور عمیق به مبانی گفتمان امام و انقلاب در میان فتنه گران محملی فراهم کرد تا به واسطه درک زمان حیات اولیه انقلاب، از این نمد پوستینی برای خود بدوزند.

پاک‌اندیش اظهار داشت: ایجاد شبهه در سلامت انتخابات ۸۸ و اصرار بر ابطال انتخاباتی که در همان چارچوب برگزاری انتخابات در سال های پیش انجام گرفته بود و القای این شبهه که نظام به رای مردم وقعی ننهاده و مسئولانه و قانونمند عمل نمی کند، در وهله اول خط بطلانی بر ادعای دروغین باور به مردم سالاری از سوی منادیان اندیشه لیبرال دموکراسی کشید.

این استاد دانشگاه یادآور شد: پیشنهاد می شود که موضوع «رجال شناسی فتنه» از بدو انقلاب تا کنون مورد بحث و بررسی هیات‌های اندیشه ورز دانشگاهی قرار گیرد چرا که نسل جوان دانشجو به‌شدت نیازمند خوراک تحلیلی و روشنگری از سوی محافل علمی است.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/1774
کلیدواژه: 9 دی فتنه88 نقشه
اخبار مرتبط

نظرات شما