حتی یک مورد شکایت از نحوه انتخابات در قم گزارش نشده است

فرماندار قم گفت: در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری حتی یک مورد شکایت از نحوه انتخابات در قم گزارش نشده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، مرتضی حیدری در آئین انتصاب سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری قم که در تالار امام رضا(ع) فرمانداری برگزار شد اظهار داشت: برای آقای امیرعباس بقایی به سمت سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری آرزوی موفقیت داریم و قدردان تلاش‌های مرتضی حیدری خراسانی در مسئولیت قبلی هستیم.

فرماندار قم  تصریح کرد: کمتر از یک سال و نیم در آستانه انتخابات شوراهای اسلامی شهر و ریاست جمهوری هستیم و امیدواریم تلاش‌ها در انجام وظایف، نتیجه‌بخش باشد و ظرفیت‌های لازم را در حیطه وظایف خود فراهم کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته حتی یک مورد شکایت از نحوه و شیوه انتخابات در قم گزارش نشد و با همگرایی توانستیم انتخابات بسیار خوبی را رقم بزنیم، البته بعد از انتخابات درگیر کرونا شدیم و این شرایط اجازه نداد مسائل انتخابات مورد تحلیل قرار بگیرد.

حیدری با بیان اینکه در عرصه خدمت در مسیر مقابله با کرونا، پزشکان و پرستاران پیشتاز و در خط مقدم بودند و برای کشور عزت و افتخار آفریدند گفت: سیر نزولی شیوع ویروس منحوس کرونا به‌واسطه این تلاش‌هاست.

فرماندار قم عنوان کرد: در این مدت ثابت شد در سایه تعلیم و تربیت دینی، ما در یک مصاف و مقایسه با تمام جهان توانستیم پیروز شویم و در حالی به مقابله با کرونا پرداختیم که در تحریم قرار داشتیم و در مبارزه بی‌امان از بسیاری از امکانات و تجهیزات محروم بودیم.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/18845
اخبار مرتبط

نظرات شما