رازی تکان‌دهنده در خواب یک عالِم ایرانی درباره حضرت علی (ع)

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، حجت الاسلام فرحزاد خاطره‌ای از یک عالم اصفهانی نقل می‌کند. این عالم اصفهانی، حاج میرزا علی آقای شیرازی استاد شهید مطهری در نهج البلاغه و از مردان الهی روزگار را در خواب دیده بوده که در محضر امیرالمومنین (ع) درباره کار‌ها، اموال و پول‌هایی که دستش بوده مشغول گزارش دادن است. بعد از آن که حضرت کارهایش را تایید می‌کنند و در مورد باقیمانده پول هایش نظر می‌دهند، اتفاقی در عالم رویا رخ می‌دهد. این عالم در آغوش امیرالمومنین (ع) اشعاری را قرائت می‌کنند که حجت الاسلام و المسلمین فرحزاد این اشعار زیبا را از قول آن عالم اصفهانی در این ویدئو بازگو می‌کنند.
 
 

مدت‌ها بعد این عالم اصفهانی متوجه می‌شود که حاج میرزا علی شیرازی دقیقا در همان شبی که او این خواب را دیده به رحمت الهی رفته است و بر سر سفره امیرالمومنین (ع) مهمان شده.

فراموش نکنیم وقتی می‌گویند خواب حجّت نیست یعنی اینکه بر اساس خواب افراد غیر معصوم نمی‌توانند حکمی دینی بدهد و یا دستوری را اجرا کرد. معصومان علیهم السلام خوابشان با بیداری تفاوتی ندارد، اما به صورت کلی خواب‌ها می‌توانند پیامی برای ما داشته باشند. ظاهرا خواب حاج میرزا علی شیرازی نیز اینگونه بوده است.


انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/22478
اخبار مرتبط

نظرات شما