نائب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

خدمت صادقانه و مجاهدت های آیت الله یزدی به نظام و رهبری بی نظیر بود

نائب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به ویژگی های علمی آیت الله یزدی، گفت:خدمت صادقانه و مجاهدات های آیت الله یزدی به نظام و رهبری بی نظیر بود.

آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا ضمن ابرازی تاسف و تسلیت بابت رحلت آیت الله یزدی اظهار داشت: آیت الله یزدی از ویژگی های علمی خاصی برخوردار بود و شاگردان زیادی را پرورش دادند.
وی ادامه داد: در حرکت های پیش از انقلاب برای به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی، آیت الله یزدی  بسیار فعال بودند و سهم بزرگی در پیروزی انقلاب اسلامی داشت.
عضو خبرگان رهبری با اشاره به اینکه آیت الله یزدی راه را به‌خوبی شناخته بود و کسی که راه را شناخته باشد مسیر را گم نمی‌کند، گفت: آیت‌الله یزدی نگاه ویژه‌ای به آینده داشت، این عالم ربانی در جلسات درس اخلاق نسبت به بصیرتی که امروز در حوزه‌های علمیه مطرح است تأکید داشتند.
وی اضافه کرد:  این عالم ربانی واقعاً دغدغه انقلاب اسلامی را داشت و همواره نگران این بود که خدای ‌نخواسته درس و بحث و علم سد راهی در مسیر انقلاب نشود و طلاب به بی‌تفاوتی کشیده نشوند.
آیت الله حسینی بوشهری گفت: این عالم ربانی تأکید داشت که جامعه مدرسین باید به رسالت خود عمل کرده و در مأموریت‌های خود بازنگری داشته باشد.
وی عنوان داشت: آیت‌الله یزدی تأکید داشت که باید حوزه را از خطراتی که ممکن است تهدید کند مراقبت کنیم.
نائب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: امام راحل اعتماد بسیار زیادی به آیت‌الله یزدی داشتند و پس از پیروزی انقلاب اسلامی در قم وارد منزل ایشان شدند، در مواقع مختلف امام و مقام معظم رهبری توجه ویژه‌ای به آیت‌الله یزدی داشتند که علت آن این است که این عالم ربانی در مسئولیت‌های مختلف کارنامه بسیار خوبی داشته و زندگی بسیار ساده‌ای داشت.


انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/22491
اخبار مرتبط

نظرات شما