آیت الله نوری همدانی:

ترور شهید فخری زاده سند جنایت و دشمنی استکبار غرب با ملت ایران است

آیت الله نوری همدانی گفت: ترور شهید فخری زاده سند جنایت و دشمنی استکبار غرب با ملت ایران است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آیت الله نوری همدانی ، وی در دیدار خانواده شهید محسن فخری زاده اظهار داشت: شهادت شهید فخری زاده ثمره یک عمر مجاهدت در مسیر پیشرفت علم در راه خدا و خدمت به مردم است.

آیت الله نوری همدانی اظهار داشت: آرزوی ائمه طاهرین علیهم السلام همانطور که در بیان حضرت امیر علیه السلام در نهج البلاغه و دعاهای حضرت زین العابدین علیه السلام در صحیفه سجادیه پیداست شهادت در راه خداست.

وی در ادامه سخناش گفت: اینکه این دانشمند هسته ای به فوز عظیم شهادت نائل گردید برای ایشان و ملت افتخار است و نبودن جسم ایشان برای جامعه علمی مایه تأسف ولی باید به این نکته توجه کرد و به عاملان ترور این عزیز فهماند که راه پیشرفت این ملت با عنایت خدا متوقف نخواهد شد و شاگردان این شهید با انگیزه بیشتر این مسیر را ادامه خواهند داد.

آیت الله نوری همدانی ترور شهید فخری زاده را سند جنایت و دشمنی استکبار غرب با ملت ایران دانسته و اظهار داشت: من نمی‌دانم عده ای چطور باید باور کنند که امریکا دشمن شماره یک ملت ایران است ،کشوری که ٤٠سال است ،ما را تحریم کرد  و حمله نظامی انجام داد ترور را مدیریت کرد و هر عمل غیر انسانی حتی تحریم دارو را انجام داد به تعهدات خودش پایبند نبود ولی باز عده ای با خوش بینی نگاه می کنند.
وی گفت: همه باید بدانند که آنها می خواهند ما از همه چیز دست بکشیم تسلیم محض باشیم و برگردیم به قبل انقلاب که تمام اختیارات و انتصابات این کشور را آنها بر عهده بگیرند و رژیم نامشروع صهیونیستی که عامل این ترور است را به رسمیت بشماریم که این موضوع یک امر محالی است.
وی اظهار داشت: ما معتقدیم این مردم با مقاومت خود که تنها راه برون رفت از مشکلات است و ارتباط با احترام متقابل و عزتمند با دنیا گرفتاری های موجود را رفع خواهند نمود و انشاءالله جواب این ترورها هم داده می شودهد شد و این انقلاب منتهی به ظهور خواهد شد.




انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/22495
اخبار مرتبط

نظرات شما