اعمال محدودیت های تردد ویژه شب یلدا در قم

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان قم گفت: محدودیت های تردد ویژه شب یلدا در قم از امشب(یکشنبه) اجرایی می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ غلامرضا صدفی اظهار داشت: با توجه به مصوبات ستاد ملی کرونا، محدودیت های تردد در روزهای شنبه و یکشنبه از ساعت ۲۰ تا ۴  صبح اعمال خواهد شد.

 وی افزود: پلیس راهنمایی و رانندگی در این طرح با جدیت و حساسیت بیشتری با متخلفین برخورد می شود و در صورت تردد بی مورد و غیرمجاز خودروهای شخصی در معابر شهر قم در ساعت ممنوعیت، جریمه ۲۰۰ هزارتومانی در انتظار متخلفان خواهد بود.

 وی از همراهی عموم مردم استان قم در محدودیت های ایجاد شده برای حفظ سلامتی خود و دیگران در روزهای گذشته تقدیر و اظهار امیدواری کرد که همراهی ها همچنان استمرار داشته باشد.

وضعیت کرونا در قم از روز پانزدهم آذرماه به حالت نارنجی در آمده است.

ویروس کرونا»، موسوم به «کووید ۱۹» اواسط ماه دسامبر سال گذشته (۲۴ آذر ۹۸) در شهر «ووهان» واقع در مرکز چین گزارش شد ابتدا از این بیماری به‌عنوان ذات‌الریه نام‌برده می‌شد، اما کمیسیون ملی بهداشت چین در ۳۰ دسامبر سال ۲۰۱۹ (۹ دی ۹۸) به‌صورت رسمی شیوع این ویروس را در چین اعلام کرد.

شهروندان قمی برای طرح هرگونه پرسش در مورد ویروس کرونا می‌توانند با شماره تلفن‌های ۴۰۳۰، ۳۱۳۶ و ۱۹۰ تماس بگیرند و یا برای کسب آخرین اخبار از دانشگاه علوم پزشکی قم به کانال آن به نشانی webdaqom@ در فضای مجازی و یا تارنمای آن به نشانی اینترنتی www.muq.ac.ir مراجعه کنند.

همه ایرانیان می‌توانند با مراجعه به سامانه غربالگری الکترونیکی ویروس کرونا به نشانی اینترنتی https://salamat.gov.ir و تکمیل اطلاعات خواسته‌شده، گام بلندی در ارتقای سلامت جامعه و شکست ویروس کرونا بردارند. 

ترخیص یک هزار دستگاه موتور سیکلت رسوبی در قم

فرمانده انتظامی استان قم نیز گفت: یک هزار دستگاه موتور سیکلت رسوب شده در پارکینگ های قم ترخیص شد.

سردار سید محمود میرفیضی در حاشیه بازدید از روند ترخیص موتورسیکلت های رسوب شده در پارکینگ ها اظهار داشت: از ابتدای شروع طرح ترخیص موتورسیکلت های رسوبی در پارکینگ های ۱۱ گانه قم تعداد یک هزار دستگاه تاکنون ترخیص شده و این طرح فوق العاده تا ۱۷ دی ماه ادامه خواهد داشت.

وی افزود : این موتور سیکلت ها به دلایل مختلف توقیف و به پارکینگ منتقل شده است اما بر اساس تصمیم ایجاد سهولت در ترخیص این موتور سیکلت ها از مالکان و متصرفان آنها درخواست می کنیم که برای ترخیص موتور سیکلت های توقیفی خود قبل از اتمام طرح، اقدام کنند.




انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/22801
اخبار مرتبط

نظرات شما