آیت الله اعرافی:

انتقام جبهه مقاومت از قاتلان سرداران مقاومت قطعی است/عادی سازی روابط با اسرائیل در جهت جلوگیری از پیشروی اسلام در دنیاست

رییس هیات امنای جبهه جهانی شباب المقاومه با اشاره به اینکه انتقام جبهه مقاومت از قاتلان سرداران مقاومت قطعی است، گفت: عادی سازی روابط با اسرائیل و تحریم جبهه مقاومت به ویژه ایران دو اقدام دیگر غرب برای جلوگیری از پیشروی های اسلام در منطقه بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، آیت الله اعرافی عصر امروز در همایش جبهه جهانی شباب المقاومه که با شعار کربلا طریق القدس در مدرسه معصومیه برگزار شد، اظهار داشت: شهید سلیمانی و ابومهدی مهندس از نمادهای بصیرت، درک درست از شرایط بین الملل و اسوه های اخلاق و معنویت بودند.
وی ادامه داد: پیام این دو شهید این بود که شایسته نیست امت اسلام با وجود سرمایه های بزرگ و بی نظیر مادی، انسانی، استراتژیک، تمدنی و ثرورت های معنوی و با بیش از یک میلیارد و نیم جمعیت و 50 کشور مستقل بازیچه کشورهای غربی و به خصوص دولت پوشالی اسرائیل باشد.
مدیرحوزه های علمیه کشور خاطرنشان کرد: پیام این دو شهید این است که چرا امت اسلام باید در شرایطی باشد که ارتش یک قدرت پوشالی مانند اسرائیل بتواند تمام کشورهای مستقل اسلامی را تحت تاثیر خود قرار داده و با مقدرات اسلام بازی کند.
وی ابراز داشت: گفتمان انقلاب اسلامی و مکتب شهید سلیمانی این سوال را در برابر امت اسلامی قرار می دهد که چرا باید طایفه ای مانند سعودی ها بر ملت عربستان و سایر دولت های مفلوک در کشورهای دیگر حکمرانی کنند.
آیت الله اعرافی عنوان داشت: جبهه مقاومت اسلامی در طول دو دهه اخیر با وجود تمام سرکوب ها و مخالفت ها تحولات عظیمی در منطقه رقم زده و فصل جدیدی در تاریخ امت اسلام به وجود آمده است.
تشکیل وحدت فرامرزی در جهت مقابله با سیطره غرب
وی افزود: در دو دهه اخیر با حضور قدرتمندانه نمادهای مقاومت مانند سید حسن نصرالله، شهید سلیمانی، شهید ابومهدی المهندس و غیره یک وحدت فرامرزی و فراملی در جهت مقابله با سیطره غرب و در راستای اسلام ناب و با رویکرد تمدنی و جامع در منطقه شکل گرفته که تا قبل از آن بی سابقه بوده است.
رییس هیات امنای جبهه جهانی شباب المقاومه اضافه کرد: جبهه مقاومت یک شبکه جهادی و مقاوم در برابر کشورهای استکباری به وجود آورده به طوری که برای اولین بار در طول 80 سال گذشته اسرائیل در جنگ در برابر جبهه مقاومت و حزب الله مجبور به عقب نشینی و قبول شکست شده است.
وی خاطرنشان کرد: دستاوردهای انقلاب اسلامی در دو دهه اخیر به حدی است که در ابتدای انقلاب کسی خواب آن را هم نمی دید.
آیت الله اعرافی ادامه داد: شکل گیری گروه های تکفیری مانند داعش و النصره، حرکتی در جهت مخدوش سازی چهره جذاب و اصیل اسلام وجلوگیری از توسعه اسلام و جلوگیری از نابودی کامل اسرائیل بوده است.
عادی سازی روابط با اسرائیل در جهت جلوگیری از پیشروی اسلام در دنیاست
وی تصریح کرد: عادی سازی روابط با اسرائیل و تحریم جبهه مقاومت به ویژه ایران دو اقدام دیگر غرب برای جلوگیری از پیشروی های اسلام در منطقه بود.
رییس هیات امنای جبهه جهانی شباب المقاومه افزود: ما از عادی سازی روابط برخی دولت ها با اسرائیل نگران نیستیم چرا که اگر فقط یک روز ملت های آن توسط دولت ها آزاد گذاشته شوند، طومار حمکرانی آنها را در هم خواهند پیچید.
وی عنوان کرد: با وجود محاصره اقتصادی ایران ما هرگز در شعب ابی طالب نیستیم و تحریم کنندگان را به گوشه های تنهایی خواهیم راند.
انتقام جبهه مقاومت از قاتلان سرداران مقاومت قطعی است
مدیرحوزه های علمیه گفت: انتقام جبهه مقاومت از قاتلان یک انتقام قطعی است و رها نخواهد شد، تشیع جنازه باشکوه این دو شهید بزرگ سرآغازی برای شکست و انتقام از شهادت سرداران مقاومت خود بود.


انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/23005
اخبار مرتبط

نظرات شما