رایزن فرهنگی عراق در ایران:

انتقام از عاملان شهادت حاج قاسم و ابو مهدی مهندس مرهمی بر زخم محور مقاومت خواهد بود

رایزن فرهنگی عراق در ایران به جایگاه حاج قاسم سلیمانی در بین ملت‌های منطقه اشاره کرد و گفت: انتقام از عاملان شهادت حاج قاسم و ابو مهدی مهندس مرهمی بر زخم محور مقاومت خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، امجد مظفر امشب در مراسم اولین سالگرد عروج آسمانی حاج قاسم سلیمانی که با حضور نمایندگانی از کشورهای جبهه مقاومت؛ لبنان، عراق، یمن، افغانستان، نیجریه، افغانستان، پاکستان برگزار شد، اظهار داشت: ملت ایران در تشییع جنازه این دو شهید نشان دادند که راه و مسیرشان را ادامه خواهند داد.
وی به شهادت این دو شهید جبهه مقاومت در چنین روزهایی اشاره کرد و بیان داشت: این حادثه باعث شد دل‌های مردم عراق و ایران متحد و ارتباط آن‌ها عمیق‌تر شود.
مظفر با بیان این‌که شهید قاسم سلیمانی یک نماد برای جبهه مقاومت است، تصریح کرد: شهید سلیمانی و ابو مهدی مهندس نقش زیادی در آزادی عراق از دست داعش داشتند که مردم عراق این خدمت را فراموش نخواهند کرد.
وی ادامه داد: شهادت این دو مرد سوزی در دل جبهه مقاومت ایجاد کرده است که قطعاً با انتقام سخت از عاملان این جنایت التیام خواهد یافت.
رایزن فرهنگی عراق در ایران تصریح کرد: فرزندان جبهه مقاومت قطعاً این راه این شهدا و اسطوره‌های جبهه مقاومت را ادامه خواهند داد.


انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/23119
اخبار مرتبط

نظرات شما