وضعیت موجود معیشتی مردم نگران کننده است

آیت الله نوری همدانی گفت: وضعیت موجود معیشتی مردم نگران کننده است مسئولان فکری کنند بدانید اصل مردم هستند و باید قدر این مردم را دانست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، آیت الله نوری همدانی در دیدار دکتر عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور که در دفتر این مرجع تقلید در قم برگزار شد، گفت: وضعیت موجود معیشتی مردم نگران کننده است مسئولان فکری کنند،بدانید اصل مردم هستند و باید قدر این مردم را دانست.

معظم له در دیداربا وزیر کشورضمن بیان عظمت بعثت پیامبراکرم (ص) این روزرامهمترین روزعالم خلقت دانست وافزود: آنچه ازسوره علق برداشت می شود اعجاز فرستادن این پیامبر و عظمت انسان است.
این مرجع تقلید داشتن مسئولیت را در جامعه امروز بسیار مهم توصیف کردند و گفتند:امروزکسانی که دارای منصب هستند، باید در مقابل مردم پاسخگوباشند و فقط به فکرخدمت این مردم باشند.

وی مسئولیت را امانت دانسته و بهره مندی ازاین امانت را برای خدمت به مردم خواستار شد.

 آیت الله نوری همدانی با اشاره به نامه حضرت امیر(ع)به مالک اشتر گفت: فراموش نکنید اصل همین مردم هستند این مردم بودن ٨سال جنگ را اداره کردن این مردم هستندکه فردا در انتخابات باید حضور پیدا کنند پس تا می توانید خدمت کنید.

 معظم له  باا ظهارناراحتی ون گرانی از وضع معیشتی مردم، فراوانی نعمت و داشتن مدیری خیرخواه رالازمه هرجامعه خوب دانسته و بیان داشت:  فقر و ظلم و جهل آفات هرکشور و حکومتی است.


حضرت آیت الله نوری همدانی هوشیاری مسئولان در مقابل نقشه های دشمن بویژه آمریکا وصهیونیست و عربستان بعنوان صحنه گردانان را خواستار شد.



انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/24602
اخبار مرتبط

نظرات شما