کارشناس مسائل سیاسی:

دولت در انتخابات از لاریجانی حمایت خواهد کرد

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه دولت در انتخابات پیش رو به کمک لاریجانی خواهد آمد گفت: با توجه به آنچه که مشاهده می شود نیروهای انقلابی از رئیسی حمایت خواهند کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،حسین عبداللهی فر در گفتگوی زنده که از شبکه های اجتماعی پخش شد با اشاره به حضور کاندیداهای مختلف در انتخابات ریاست جمهوری گفت: به نظر می‌رسد انتخابات اصلی بین اصولگرا و اصلاح طلب نیست زیرا افرادی اعلام کرد که مستقل وارد گود انتخابات شدند.

وی تصریح کرد: با آنچه در صحنه عمل مشاهده می شود می توان متوجه شد که رقابت اصلی بین دو شخص خواهد بود بین آقایان رئیسی و لاریجانی خوا اتفاق خواهد افتاد.

کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: البته اصلاح‌طلبان در انتخابات پیش رو به لاریجانی کمک خواهند کرد و اگر اصولگرایان وجود داشته باشد به آقای رئیسی کمک خواهد کرد.

عبداللهی فر تاکید کرد: به نظر انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ دو قطبی خواهد شد جهانگیری هم از طرف دولت و به کمک لاریجانی خواهد آمد و عمده انتخابات هم همین است و  قطب سومی در این انتخابات که رای بالایی داشته باشد را نمی بینیم.

کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: لاریجانی کم کم از اصولگرایی عبور کرده مانند  احمدی‌نژاد که این کار را کرد و تمام شد اما آقای لاریجانی همان مسیر هاشمی رفسنجانی را طی کرد طی می کند یعنی نه اصولگرا است و اصلاح‌طلب و وقتی که جمنا تشکیل شد هاشمی رفسنجانی از جمنا عبور کرد و گفت آن را قبول ندارد.
.

وی افزود:  لاریجانی در ابتدا با اصولگرایان بود اما کم کم از آن عبور کرد  نمی توان گفت وی اصلاح طلب کامل است اما در بین انقلابی ها نیست و به اعتدال و دولت نزدیک است. اصلاح طلبان می توان گفت به طور کامل در این انتخابات از وی حمایت خواهند کرد.

اگر بخواهد تا قبل از انتخابات توافق بین المللی برای تأثیرگذاری در انتخابات صورت بگیرد بیشترین چیزی که خیلی تاثیرگذار است فرمایش رهبر معظم انقلاب است تحریم ها کاملا لغو شود و ما بتوانیم راستی‌آزمایی انجام دهیم.

انتهای پیام/۱۷۰


http://qomefarda.ir/25990
اخبار مرتبط

نظرات شما