ارزآوری صنایع دستی تنها با ۱۰ میلیون تومان

کارشناس حوزه کسب و کار گفت: می‌توان تنها با ۱۰ میلیون تومان سرمایه در زمینه صنایع دستی اشتغال زایی کرد و از این طریق ارزآوری داشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، سجاد محمدی یارزاده کارشناس حوزه کسب وکار  اظهار کرد: طبق برآورد‌های صورت گرفته امروز برای راه اندازی کوچک‌ترین صنعت در کشور با وجود تمام آلایندگی‌ها و هزینه‌ای که برای تامین مواد اولیه دارد، نیازمند ۳۰۰ میلیون تومان سرمایه هستیم.

او افزود: این مبلغ برای سرمایه گذاری در تولید صنایع دستی ۱۰ میلیون تومان است؛ در حالی که هیچ مشکلی برای تامین مواد اولیه وجود ندارد و هیچ آلایندگی هم وجود نخواهد داشت.

کارشناس حوزه کسب و کار بیان کرد: البته ما منکر راه اندازی صنایع در کشور نیستیم، اما درآمدزایی از طریق هنر در کشور تقریبا به خاطره‌ها پیوسته است.

یارزاده ادامه داد: صنایع دستی ایرانی خواهان و جایگاه بسیار مناسبی در بازار‌های جهانی دارند که از این طریق می‌توان ارزآوری مناسبی از سرمایه گذاری در بخش صنایع دستی داشت.

او در پایان تصریح کرد: با تولید و صادرات صنایع دستی ایرانی علاوه بر اینکه می‌توان ارز آوری داشت، فرهنگ و هنر ایرانی را نیز می‌توان صادر کرد و به جهان شناساند.

انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/26726
اخبار مرتبط

نظرات شما