تحقق شعار ارتش فدای ملت توسط نیروی زمینی ارتش در عرصه مقابله با کرونا

فرمانده نزاجا گفت: نیروی زمینی ارتش از آغازین روز‌های شیوع کرونا با قدرت وارد عرصه شد و فعالیت‌های بسیاری را برای مقابله با این ویروس انجام داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز سه شنبه ۲۵ خردادماه در مراسم افتتاح مرکز واکسیناسیون کرونا و دومین بیمارستان پایش سلامت نزاجا گفت: نیروی زمینی جهت برگزاری انتخاباتی گسترده و پرشور تمامی ظرفیت‌های لازم را پای کار خواهد آورد.

وی ادامه داد: در این انتخابات نیز همچون گذشته لبیک گوی رهبر معظم انقلاب اسلامی خواهیم بود. یگان‌های بالگردی ما آمادگی کامل را در جهت حمایت و پشتیبانی از برگزاری انتخابات را دارند و همچنین دیگر نیر‌وهای ما در مرز‌ها و پادگان‌ها امنیت را در کشور برقرار می‌کنند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به نقش نیروی زمینی در مقابله با ویروس کرونا تصریح کرد: نیروی زمینی محوری ارتش از آغازین روز‌های شیوع کرونا با قدرت وارد عرصه شد و با غربالگری، ضدعفونی معابر، ایجاد نقاهتگاه‌ها و پذیرش بیماران کرونایی در بیمارستان‌های تحت پوشش خود بار دیگر شعار ارتش فدای ملت را به ظهور رساند.

وی افزود: ارتش پس از ابلاغ ستاد کل نیرو‌های مسلح به سرعت قرارگاه پدافند زیستی را تشکیل داد و ۲۸ بیمارستان را در خدمت بهداشت و درمان کشور قرارداد؛ ارتش همچنین بیمارستان هاجر را به این موضوع اختصاص داد و ۱۲ هزار کادر پزشکی را در این رابطه به خدمت گرفت.

امیر سرتیپ حیدری اظهار کرد: نیروی زمینی در ۱۲ استان نقاهتگاه ایجاد کرده و ۸ شهید مدافع سلامت را نیز در طول خدمت رسانی تقدیم نظام سلامت کشور کرد.

وی در پایان تاکید کرد: الحمدالله با تلاش‌های صورت گرفته امروز مرکز واکسیناسیون با دست با کفایت دریادار سیاری افتتاح شد و امیدواریم این مرکز اولین مرکزی باشد که واکسن ایرانی در آن تزریق می‌شود.



انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/26798
اخبار مرتبط

نظرات شما