ارتش با استفاده از ظرفیت علمی خود بیانیه گام دوم انقلاب را اجرا می‌کند

جانشین معاونت تربیت و آموزش ارتش گفت: ارتش از همان ابتدای صدور بیانیه گام دوم انقلاب با استفاده از ظرفیت علمی و دانشگاهی خود این بیانیه را مورد توجه قرار داده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، امیر دریادار دوم شهرام ایرانی جانشین معاونت تربیت و آموزش ارتش  درباره نحوه اجرایی شدن بیانیه گام دوم انقلاب در ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: معاونت آموزش به عنوان یک رکن اساسی و مهم ترین مولف آمادگی رزم در نیروهای مسلح به ویژه ارتش جمهوری اسلامی ایران است که فعالیت دارد و آنچه به عنوان فرامین ابلاغ می‌شود قطع به یقین در آموزش ارتش ریشه دارد.

جانشین معاونت تربیت و آموزش ارتش با بیان اینکه ما از همان ابتدا در ارتش با استفاده از ظرفیت علمی و دانشگاهی خود این بیانیه را مورد توجه قرار داده ایم، اظهار کرد: در راستای اجرای بیانیه گام دوم انقلاب ۷ دانشگاه ارتش جمهوری اسلامی ایران فعالیت‌های علمی خود در این زمینه را آغاز کردند و هر کدام از دانشگاه‌ها هیئت‌های خبرگی خود را تشکیل دادند و همه مفاد مندرج در بیانیه گام دوم انقلاب را از ابتدا موشکافانه، با نگاه به آینده و با دقت بالا مد نظر قرار دادیم.

وی ادامه داد: بیانیه گام دوم انقلاب همچون پل گذشته به آینده است و این پل به عنوان یک پل بسیار مهم و راهبردی می‌تواند تمام تفکرات ما را به عنوان ارتش انقلابی از نسل قدیم به جدید منتقل کند. افرادی که در دانشگاه‌های ما حضور دارند قشر جوان هستند که در حال طی آموزش و کسب آمادگی هستند تا در آینده بتوانند با تکمیل مهارت‌های خود به آمادگی لازم برسند.

امیر دریادار دوم ایرانی اظهار کرد: یکی از فعالیت‌های ارتش برای اجرای بیانیه گام دوم انقلاب برگزاری همایش‌های مختلف بوده که دانشگاه‌ها کنار هم جمع شدند و اقدامات خود پیرامون بیانیه گام دوم انقلاب را بررسی و تبادل نظر کردند.  

وی در پایان خاطرنشان کرد: برگزاری همایش‌های مختلف، فعالیت هیئت‌های خبرگی، ایجاد واحد‌های درسی، پایان نامه‌های درسی در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا و برخی دیگر از اقداماتی است که عصاره این هم اندیشی با تبدیل به برنامه اجرایی تاثیر بیشتری خواهد داشت.




انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/26875
اخبار مرتبط

نظرات شما