سردار شکارچی: ساخت فیلم سینمایی عملیات کربلای یک مورد حمایت قرار می‌گیرد

سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح گفت: ساخت سریال یا فیلم سینمایی عملیات کربلای یک و مستند این عملیات موردتوجه است و در این زمینه حمایت لازم انجام می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، سردار ابوالفضل شکارچی سخنگوی ارشد نیروهای مسلح در مراسم بزرگداشت فتح مهران و رونمایی از یادمان عملیات غرورآفرین کربلای یک که در باغ‌موزه دفاع مقدس استان برگزار شد، اظهار داشت: عملکرد لشکر 17 امام علی بن ابی‌طالب (ع) در عملیات کربلای یک و آزادسازی شهر مهران، همواره همچون نگینی می‌درخشد و این درخشندگی به زیبایی در تاریخ دفاع مقدس ثبت‌شده است.

وی با اشاره به اهمیت حماسه کربلای یک افزود: ساخت سریال یا فیلم سینمایی عملیات کربلای یک و مستند این عملیات موردتوجه است و در این زمینه حمایت لازم انجام می‌شود.

سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح بیان کرد: این لشکر باتدبیر بسیار بالا که به برکت خون شهدا و نام مقدس حضرت ابوالفضل العباس (ع) (ع) رقم خود، کمر دشمن بعثی را شکست، زیرا هنوز بخش مهمی از خط مقدم ارتش عراق درگیر بود که قرارگاه فرماندهی آنان در عملیات کربلای یک سقوط کرد.
سردار شکارچی بیان کرد: لشکر 17 در این عملیات نیز همچون والفجر 8، خیبر و ... نقش‌آفرینی قدرتمندی داشت و این حضور سرافرازانه، مثل یک نگین انگشتری درخشید و در تاریخ دفاع مقدس نیز به‌خوبی ثبت شد.

وی با اشاره به نقش‌آفرینی لشکر 17 امام علی بن ابی‌طالب (ع) در دوران دفاع مقدس عنوان کرد: یگان لشکر 17 متشکل از رزمندگانی از قم و تعدادی از استان‌های دیگر از جمله مرکزی، زنجان و سمنان حضور داشتند.

سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح تصریح کرد: لشکر 17 امام علی بن ابی‌طالب (ع) در عملیات کربلای یک، محوری‌ترین لشکر محسوب می‌شد به لحاظ اینکه در دشوارترین محور و سخت‌ترین مکان، مشکل‌ترین مأموریت را بر عهده داشت.

سردار شکارچی بابیان اینکه روحیه قوی، خط‌شکن و خالصانه مردم ولایتمدار و انقلابی قم، در طول تاریخ بخصوص دوران انقلاب و دفاع مقدس، همواره زبانزد بوده است، افزود: این روحیه موجب برداشته شدن انواع موانع از سر راه شده است.

وی ادامه داد: شهدا و خانواده‌های معظم آنان و ایثارگران عزیز، خالصانه درراه خدا گام نهادند و به پیروی از یاران سیدالشهدا (ع) آنچه در توان داشتند، در طول انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و سال‌های پس‌ازآن، به منصه ظهور رساندند و عنایات و توفیقات الهی نیز شامل اعمال خالصانه آنان شد.



انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/27354
اخبار مرتبط

نظرات شما