بی استفاده‌ترین نرم افزارهای موجود در گوگل پلی

در این گزارش با تعدادی از برنامه‌های بی فایده موجود در فروشگاه گوگل پلی آشنا شوید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، به نقل از اندروید آتوریتی، بیایید با حقایق روبرو شویم برخی از برنامه‌های موبایل غیرکاربردی و بدردنخور هستند. آن‌ها کمی صدا دارند، کمی ترفند در خود دارند و بعضا سرگرم کننده هم هستند، اما اگر کمی دقت کنیم می‌بینیم که در نهایت، این اپلیکیشن‌ها کاربردی نیستند و کار مفیدی را انجام نمی‌دهند.

این برنامه‌ها مثل بعضی از اسباب بازی ها، به سرعت جذابیت خود را از دست می‌دهند، یا تظاهر می‌کنند که کار مفیدی را انجام می‌دهند، اما در واقع اینطور نیست. در این گزارش قصد داریم بی فایده‌ترین برنامه‌های اندروید را معرفی کنیم، البته برخی از مواردی که در این فهرست قرار نگرفته اند، شامل برنامه‌های پشتیبان گیری، برنامه‌های ضد ویروس و چند نوع دیگر هستند، که با اینکه در هر حال یک عملکرد دارند، اما این نوع برنامه ها، گزینه‌های بیشتر و بهتری را مثلا نسبت به پشتیبان گیر خود گوشی یا گوگل ندارند.

بلا استفاده‌ترین برنامه‌های موبایلی اندروید

  • Coloring Book apps with subscriptions
  • Half of Google’s apps
  • Human to Animal Translators
  • Phone cooler apps
  • S.M.T.H.
  • Useless Button
  • Yo
  • Apps with keyword names
  • Duplicate apps on phones

برنامه‌های رنگ آمیزی با اشتراک پولی

برنامه‌های رنگ آمیزی، شروع به خودنمایی در اکوسیستم اندروید می‌کنند، اما متأسفانه برخی از آن‌ها دارای برخی مشکلات هستند. بسیاری از آن ها، برای استفاده از برنامه رنگ آمیزی از شما می‌خواهند که یک سرویس اشتراک بخرید. نحوه کار آن‌ها در کل اینگونه است که شما کمی محتوا به صورت رایگان دریافت می‌کنید (که معمولاً خیلی خوب نیست) و سپس برای تهیه مطالب بهتر باید هر ماه هزینه‌ای را پرداخت کنید. مشترک شدن در برخی از برنامه‌ها خوب است، اما مطمئنا کتاب‌های رنگ آمیزی یکی از آن‌ها نیست. صادقانه بگوییم پرداخت هزینه برای این برنامه‌ها احمقانه است و توصیه نمی‌شود.

۹ برنامه و بازی بی فایده برای اندروید که نباید نصب کرد 6

بسیاری از برنامه‌های گوگل

گوگل برخی از مفیدترین برنامه‌ها را در اندروید دارد. این برنامه‌ها شامل جیمیل، گوگل مپ، یوتیوب، گوگل ترنسلیت، گوگل هوم، گوگل پلی گیمز، اندروید اوتو و بسیاری موارد دیگر هستند. با این حال، نیمه تاریکی در گوگل وجود دارد که معمولاً بی فایده است. ما در مورد اپلیکیشن‌های الو، هنگ اوتس، گوگل پلاس، جیمیل قدیمی و مجموعه پروژه‌های ناموفق گوگل که قبلاً دیده ایم، صحبت می‌کنیم. این برنامه‌ها در زمان موجود بودن بی فایده نبودند، ولی خیلی هم کاربردی نبودند.

۹ برنامه و بازی بی فایده برای اندروید که نباید نصب کرد 2

برنامه‌های مترجم انسان به حیوان

برنامه‌های ترجمه انسان به حیوان، جزوی از برنامه‌های تصادفی است که کار‌های واقعی انجام نمی‌دهند. انواع مختلفی از مترجمان انسان به حیوان مثل سوت سگ، جلوه‌های صوتی حیوانات، اشاره گر‌های لیزری جعلی و … وجود دارد. بدیهی است که آن‌ها کارایی ندارند، به این معنی که این‌ها صدا‌های ساز واقعا زیبایی هستند که حیوانات شما احتمالاً از آن‌ها متنفر هستند. ما نمی‌گوییم که این برنامه‌های بی فایده را دریافت نکنید، اما واقعاً باید توجه داشته باشید، این برنامه‌ها شامل برنامه‌هایی نیستند که، صدای حیوانات را ایجاد می‌کنند.

۹ برنامه و بازی بی فایده برای اندروید که نباید نصب کرد 4

برنامه‌های تمیز کننده حافظه و خنک کننده تلفن

اصولاً این نکته رایج است که پاک کننده‌های تلفن، تقویت کننده حافظه و برنامه‌های خنک کننده تلفن از نظر عملکرد آچار فرانسه هستند. اکثر این برنامه‌ها به صورت بسته‌های بزرگ ارائه می‌شوند، بنابراین اجتناب از آن‌ها بسیار راحت است. اندروید نحوه کار وظایف شما را مدیریت کرده و به مرور زمان آن‌ها را خاموش می‌کند. اگر بخواهیم لپ مطلب را بگوییم این است که این برنامه‌ها از ویژگی‌های خود گوشی استفاده می‌کنند و ویژگی اضافه بر سازمانی ندارند.

۹ برنامه و بازی بی فایده برای اندروید که نباید نصب کرد 5

بازی S.M.T.H

بازی S.M.T.H یا Send Me To Heaven یکی از بی فایده‌ترین و خطرناک‌ترین بازی‌های موبایلی است که تاکنون دیده ایم. هدف این است که تلفن خود را تا آنجا که می‌توانید به هوا پرتاب کنید. با این بازی شما می‌توانید قدرت پرتاب گوشی خود را اندازه بگیرید و گوشی خود را به فنا دهید.

۹ برنامه و بازی بی فایده برای اندروید که نباید نصب کرد 8

دکمه بی فایده

برنامه Useless Button یکی دیگر از برنامه‌های بی شمار این دسته است. بعضی از توسعه دهندگان حس شوخ طبعی دارند و برنامه‌هایی می‌سازند که اصلاً کاری انجام نمی‌دهند. برنامه دکمه بی فایده یک نمونه کاملاً استاندارد از این امر است. برنامه را باز می‌کنید، یک دکمه قرمز در آن وجود دارد که با فشار دادن آن هیچ کاری انجام نمی‌شود! از این برنامه‌های بی فایده در همه جا وجود دارد و با یک جستجوی ساده، یافتن آن‌ها آسان است.

۹ برنامه و بازی بی فایده برای اندروید که نباید نصب کرد 74

پیام رسان Yo

کسی یو را می‌شناسد؟ Yo یک برنامه پیام رسان است که در آن تنها چیزی که می‌توانید بگویید Yo است. این به عهده شخص دریافت کننده پیام است تا بفهمد منظور شما در واقع چیست! در ابتدا سازنده ایده‌های سرگرم کننده‌ای داشت، اما هیچ یک از آن‌ها واقعاً نتیجه نگرفت. آنچه برای ما باقی مانده برنامه‌ای است که آخرین بار در سال ۲۰۱۵ به روز شده است. وقتی Google Allo راه اندازی شد، همه اعلام کردند که این یک برنامه پیام رسان بی فایده است و مشخص شد که همه Yo را فراموش کرده اند.

۹ برنامه و بازی بی فایده برای اندروید که نباید نصب کرد 14

برنامه‌های کلمه کلیدی

برنامه‌های کلمه کلیدی برنامه‌هایی هستند که توسعه دهنده نام برنامه را براساس کلمه کلیدی مورد جستجو توسط افراد می‌گذارد. به عنوان مثال، برنامه‌های "قفل برنامه" یکی از این موارد است. الگوریتم جستجوی Google هر روز بدتر و بدتر می‌شود. اگر برنامه نام واقعی نداشته باشد، احتمال اینکه خوب نباشد بسیار زیاد است. این نوع برنامه‌ها به نحوی در حال سوءاستفاده هستند.

۹ برنامه و بازی بی فایده برای اندروید که نباید نصب کرد 412

برنامه‌های تلفن تکراری

این تقریباً همان مشکلی نیست که قبلاً وجود داشته است، اما بسیاری از تولیدکنندگان تجهیزات اصلی هنوز تلفن‌های دارای برنامه‌های تکراری را تولید و ارسال می‌کنند. به عنوان مثال، همه گوشی‌های اندروید دارای جیمیل به عنوان برنامه ایمیل اصلی هستند، با این حال شرکت‌هایی مانند سامسونگ اصرار دارند تلفن‌ها را با برنامه ایمیل دوم ارسال کنند. برنامه‌های تکراری گوشی را بسیار شلوغ می‌کنند در حالی که هیچ ویژگی اضافی، اضافه نمی‌کنند. این مسئله تقریباً به اندازه گذشته، مسئله‌ای نیست، اما وقتی اتفاق می‌افتد هنوز آزار دهنده است.

۹ برنامه و بازی بی فایده برای اندروید که نباید نصب کرد 13




انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/27731
اخبار مرتبط

نظرات شما