مسئول امور انجمن های بسیج هنرمندان استان قم:

معرفی اهل بیت(ع) با هنر از اهداف ورک شاپ اشک قلم است

مسئول امور انجمن های بسیج هنرمندان استان قم با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این چنین کارگاه هایی در مناسب های مختلف استفاده از سبک و سیاق اهلبیت(ع) در هنر می باشد، گفت: معرفی اهلبیت(ع) و مناسبت های مذهبی با هنر از اهداف این ورک شاپ ها است.

 محمد طالب نیا در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا با اشاره به برگزاری کارگاه ها و ورک شاپ ها به همت بسیج هنرمندان، اظهار داشت: بسیج هنرمندان استان قم سعی دارد در مناسبت های مختلف در سال این گونه کارگاه ها و ورک شاپ ها را برگزار کند.
وی ادامه داد: از این نوع ورک شاپ ها و کارگاه ها در مناسبت هایی همچون واقعه غدیر، ماه مبارک رمضان، نیمه شعبان و محرم در موضوعات خوشنویسی، نقاشی و... برگزار شده است.
 مسئول امور انجمن های بسیج هنرمندان استان قم با اشاره به هدف برگزاری این کارگاه ها، گفت: هدف از برگزاری این چنین کارگاه هایی  در مناسب های مختلف استفاده از سبک و سیاق اهلبیت(ع) در هنر می باشد.
وی اضافه کرد: سعی می کنیم در هر یک از مناسبت ها یکی از هنرهای مختلف مانند شعر، نقاشی، خوشنویسی ، گرافیک و... را در نظر بگیریم و هنرمندان آن شاخه به عنوان عرض ارادت به آن مناسبت فعالیت کنند.
طالب نیا با اشاره به برگزاری ورک شاپ و کارگاه خوشنویسی، بیان داشت: ورک شاپ بداع نویسی خوشنویسی با عنوان اشک قلم با عرض ارادت هنرمندان خوشنویس استان قم به ساحت مقدس حضرت اباعبدالله الحسین(ع) برگزار شد.
وی ابراز داشت: این آثار در ایام محرم و صفر در نمایشگاه ای با عنوان اشک قلم به نمایش در خواهد آمد همچنین قرار است آثار این اساتید در فضای مجازی هم برای بازدید قرار داده شود.
دبیر اجرایی این کارگاه با اشاره به اینکه در انتهای برنامه از اساتید تقدیر بعمل خواهد آمد، گفت: در این ورک شاپ حدود 10نفر از اساتید مجرب و باتجربه ای حضور دارند و قلم می زنند.


انتهای پیام/160


http://qomefarda.ir/28106
اخبار مرتبط

نظرات شما