آیت‌الله نوری همدانی:

جهاد و سازندگی دو وظیفه اصلی بسیجیان است / توطئه های استکبار جهانی با حمایت های مالی عربستان در منطقه اجرا می‌شود

مرجع تقلید شیعیان گفت: جهاد و سازندگی دو وظیفه اصلی بسیجیان است که انصافا در این دو زمینه بسیجیان فعال بوده اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،  آیت‌الله نوری همدانی پیش از ظهر امروز در دیدار با  سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اهمیت شجره طیبه بسیج اظهار داشت: کار بسیج بسیار مهم است و به مانند دریا می ماند که باید در تحقق اهداف متعالی آن همواره تلاش کرد.
وی به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و بیان داشت: حضرت علی (ع) در نهج البلاغه در اهمیت امر به معروف و نهی از منکر بسیار سخن گفته اند و در جایی فرموده اند: کسی که نهی از منکر نکند، یک انسان مرده است.
آیت‌الله نوری همدانی تصریح کرد: بسیجیان نیز در این زمینه باید همواره سرآمد و پیشگام باشند و علاوه بر این در بخش های مختلف حاکمیت نیز باید امر به معروف و نهی از منکر موردتوجه قرار گیرد.
وی با بیان این که باید ارزش ها در جامعه ترویج داده شود، تاکید کرد: بسیج در این زمینه نقش مهمی دارد و باید به این وظیفه خود عمل کند.
مرجع تقلید شیعیان با بیان این که فعالیت‌های بسیج از منزلت بالایی برخوردار است، ابراز داشت: فعالیت بسیج در دو عرصه بسیار مهم و حیاتی است، نخست جهاد است که در جنگ تحمیلی کاملا مشخص شد و بسیجیان پیشگام حضور در جبهه های حق علیه باطل بودند.
وی افزود:  بخش دوم فعالیت‌های بسیج در سازندگی است که باید بیش از گذشته عمل کنند چرا که مردم از بسیج انتظار زیادی دارند و باید در زمینه معیشتی اقدامات بسیج تدوام یابد.
آیت‌الله نوری همدانی ابراز داشت: مستضعفین جهان نگاه و امیدشان به شما است ، امروز در یمن، افغانستان، سوریه، لبنان و عراق اتفاقات زیادی رخ می دهد و باید در منطقه به عنوان الگو باشید.
وی خاطرنشان کرد: توطئه های زیادی از سوی استکبار جهانی طراحی می‌شود و با دلارهای عربستان حمایت و در نهایت توسط رژیم صهیونیستی اجرا می‌شود در چنین دنیایی باید همیشه آماده بود و اجازه به دشمن نداد.


انتهای پیام/110


http://qomefarda.ir/29706
اخبار مرتبط

نظرات شما