معاون سیاسی امنیتی سپاه پاسداران در گفتگو با قم فردا:

امروز لشکر مقاومت حاج قاسم در مقابل توطئه های آمریکا در منطقه می ایستد

حاج قاسم توانست مجموعه ای از نیروهای مقاومت را از دنیای اسلام خصوصا از کشورهای اطراف ایران ساماندهی کند تا این لشکر بین المللی مقاومت در مقابل توطئه ها و نقش های آمریکایی در منطقه ایستادگی کند.

سردار یدالله جوانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا ضمن اشاره به فرارسیدن ایام شهادت حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: حاج قاسم در طی دو دهه ای که در مسیر مقاومت حرکت کرد، تمام طرح ها و برنامه های دشمنان را با شکست و ناکامی مواجه ساخت.
وی ادامه داد: آمریکایی ها با ترور حاج قاسم مقررات بین المللی را زیر پا گذاشتند.
این کارشناس سیاسی با اشاره به اینکه حاج قاسم پرچمدار مبارزه با تروریسم بود، گفت: آمریکایی ها با این ادعا که او تروریسم است او را به شهادت رساندند که این ننگ ابدی برای آمریکایی ها خواهد بود.
وی خاطرنشان کرد: این اقدام آمریکا سندی بر دیگر سندهای جنایت آمریکاست که دم از حقوق بشر، صلح، امنیت و ثبات می زند در حالی که خودشان عامل اصلی بی ثباتی و ناامنی هستند.
سردار جوانی افزود: آمریکایی ها داستان مبارزه با تروریسم را سر می دهند اما پرچم دار واقعی مبارزه با تروریسم را به شهادت می رسانند دلیل اصلی هم این است که آمریکایی ها با خلق تروریسم به دنبال خاورمیانه جدید بودند تا بر منطقه راهبردی غرب آسیا سلطه داشته باشد اما حاج قاسم توانست با بهره گیری از ظرفیت مردمی در منطقه و مقاومت و باطرح های راهبردی خود همه برنامه های آمریکا را برهم بزند و با شکست روبرو کند.
وی تصریح کرد: امروز مقاومت یک واقعیت تمام عیاری از شرق مدیترانه تا دریای سرخ و عرب و یک لشکر بین الملل اسلامی است که حاج قاسم پدید آورد.
معاون سیاسی امنیتی سپاه پاسداران با اشاره به اینکه امروز مقاومت یک لشکر بین الملل اسلامی است، گفت: امروز نیروهای حزب الله، انصارالله، حشد الشعبی، فاطمیون، زینبیون و حسینیون ظرفیت بسیار بالایی برای مقابله با توطئه های آمریکا در منطقه هستند.
وی  بیان داشت: حاج قاسم توانست مجموعه ای از نیروهای مقاومت را از دنیای اسلام خصوصا از کشورهای اطراف ایران ساماندهی کند و با تروریسم به شکل واقعی مقابله کند.


انتهای پیام/160


http://qomefarda.ir/30295
اخبار مرتبط

نظرات شما