قدیری ابیانه در گفتگو با قم فردا :

راه شهید سلیمانی با صلابت بیشتر ادامه دارد/ مهر و محبت شهید سلیمانی به دلیل اخلاص در دل مردم افتاد

رئیس انجمن نخبگان جهان اسلام با اشاره به اینکه مهر و محبت شهید سلیمانی به دلیل اخلاص در دل مردم افتاد، گفت: راه شهید سلیمانی بعداز شهادت او هم با صلابت بیشتر ادامه خواهد داشت و انشالله انتقام خون او هم در اخراج آمریکا از کل منطقه خواهد بود.

 محمدحسن قدیری ابیانه در گفتگو با خبرنگار قم فردا با اشاره به نزدیک شدن به ایام شهادت شهید سلیمانی، اظهار داشت: شهید سلیمانی جمله ای دارد که می گوید برای شهید شدن باید شهید بود، کسانی که شهید هستند شهید می شود.
وی ادامه داد: در حقیقت سه نوع گروه داریم که از فرامین الهی اطلاعت می کنند یه گروه از ترس جهنم از خداوند اطاعت می کنند که امام علی می فرمایند این ها اسیران هستند؛ گروه دیگری بخاطر بهشت از خداوند اطلاعت می کنند که اینها تاجران هستند و و گروهی هم بخاطر رضایت خداوند از او اطاعت می کنند که اینها آزادگان هستند.
رئیس انجمن نخبگان جهان اسلام با اشاره به اینکه شهید سلیمانی آزاده بود، گفت: شهید سلیمانی نه از ترس جهنم و به طمع بهشت از خداوند اطاعت می کرد بلکه به عشق خدا این فعالیت ها را انجام می داد.
وی اضافه کرد: شهید سلیمانی ولایت مداری را ضامن بهشت می دانست و معتقد بود و بیان هم کرده بود که در آخرت باید در خصوص ولایت مداری پاسخگو باشیم و کسانی می توانند رستگار شون که در این زمینه هم ولایت مدار باشند و هم در عمل آن را بجا بیاورند.
قدیری ابیانه با اشاره به اینکه  شهید سلیمانی تکلیف گرا بود، خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی از ابتدا تکلیف گرا بود. از همان ابتدا در زمان جنگ هم بخاطر احساس تکلیف وارد سپاه شد و تا آخرین روزهای عمر خود احساس تکلیف می کرد و این احساس تکلیف او را به سمت عمل هدایت می کرد.
وی اضافه کرد: وقتی شهید سلیمانی می گفت که من از شهادت نمی ترسم بلکه شهادت را فوز عظیم می دانم تعارف نمی کرد واقعا این اعتقاد را داشت وشهید بود که شهید شد و در قلب ملت جا گرفت.
سفیر سابق ایران در کشور مکزیک و استرالیا تصریح کرد: هرکسی خدایی اندیشه کند ، هرکسی خالص باشد مهر و محبت او هم در دل مردم می افتد کما اینکه در تشییع جنازه او می بینیم که چه اتفاق عظیمی درکشور رخ داد .
وی ادامه داد: راه شهید سلیمانی بعداز شهادت او هم با صلابت بیشتر ادامه خواهد داشت  و انشالله انتقام خون او هم در اخراج آمریکا از کل منطقه خواهد بود.


انتهای پیام/160


http://qomefarda.ir/30322
اخبار مرتبط

نظرات شما