فعال رسانه ای و مستند ساز:

باید در خصوص شهید سلیمانی بین رسانه های بین المللی اتحاد ایجاد شود

این فعال رسانه ای و مستند ساز با اشاره به اینکه باید در خصوص شهید سلیمانی بین رسانه های بین المللی اتحاد ایجاد شود، گفت: یکی از وظایف امروز ما روایت درست اتفاقات مربوط به مدافعان حرم ، جبهه مقاومت و حاج قاسم است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، حسین همتی بعد از ظهر امروز در نشست بازتاب رسانه ای شهادت حاج قاسم که در دفتر قم فردا برگزار شد با اشاره به این سخن مقام معظم رهبری که فرمودند شهید سلیمانی زنده تر از قبل جریان دارد، گفت:  ما با یک شخصیت همیشه قهرمان در تاریخ روبرو هستیم.
وی ادامه داد:  اگر از نگاه بشری و دنیوی نگاه کنیم قهرمانانی مثل ایشان بسیار کم داریم. هر روز که زمان می گذرد حاج قاسم بزرگتر از قبل می شود که نشان از ابعاد معنوی ایشان می باشد .
فعال رسانه ای و مستند ساز افزود: امروز در فضای غیر شفاف دنیا شهادت حاج قاسم باعث شد شفافیت های بسیاری در دنیا ایجاد شود.
وی بیان داشت: امروز حاج قاسم طرفداران بسیاری دارد که بسیاری از آنها نام فرزندان خود را به عشق این شهید قاسم گذاشتند.
همتی با اشاره به حذف محتوای شهید سلیمانی از اینستاگرام، گفت: یکی از اتفاقاتی که در حال حاضر شاهد آن هستیم غرب بیشتر از این که ما نسبت به فضای مجازی مضطرب باشیم مضطرب است که باید از این موضوع استفاده کنیم.
وی ادامه داد: حذف فیزیکی شهید سلیمانی برای دشمنان بسیار هزینه بر بوده و هست.
این فعال رسانه ای با اشاره به نقش رسانه ها، عنوان کرد: ما نباید در حال پدافندی قرار بگیریم باید در حالت آفندی باشیم و همیشه برای این موضوع برنامه داشته باشیم .
وی خاطرنشان کرد: باید پویش های مختلفی در خصوص شهید سلیمانی راه اندازی شود.
همتی در پاسخ به این سوال که آیا در حد شهید سلیمانی اقدامات خوبی انجام شده است یا نه گفت: وقتی بخواهیم ابعاد شخصیتی حاج قاسم را در نظر بگیریم خواهیم گفت که حتی نتوانسته ایم در حد نام حاج قاسم هم کار کنیم.
وی افزود: یکی از این راهکار ها این است که ما به این نگاه نکنیم که نهاد های حاکمیتی و  نهاد های عمومی در حال انجام چه اقداماتی هستند. ما باید تلاش بی وقفه داشته باشیم. باید اختلافات را از بین ببریم و به این اختلافات نگاه نکنیم و نوک پیکان را به سمت دشمن بگیریم.
این فعال رسانه ای با اشاره به اینکه باید در خصوص شهید سلیمانی بین رسانه های بین المللی اتحاد ایجاد شود، تصریح کرد: یکی از وظایف امروز ما روایت درست اتفاقات روز است.
وی گفت: برخی از رسانه ها تلاش می کنند که روایت گذشته را که ندیده ایم روایت کنند ولی مدافعان حرم ، جبهه مقاومت و حاج قاسم چیزی است که امروز ما رسانه ها آن را درک کرده ایم و باید آن را روایت کنیم.
همتی اضافه کرد:  نباید بگذاریم اتفاقی که برای روایت انقلاب و دفاع مقدس افتاد برای حاج قاسم و جبهه مقاومت بیفتد. امروز باید چیزهایی که درک کرده ایم را روایت کنیم.


انتهای پیام/160


گالری عکس
http://qomefarda.ir/30373
اخبار مرتبط

نظرات شما