فرمانده لشکر ۱۷ علی ابن ابیطالب(ع):

بصیرت یکی از اصول مکتب حاج قاسم است

فرمانده لشکر ۱۷ علی ابن ابیطالب(ع) با اشاره به اینکه شهید سلیمانی با شهادت خودت هم آمریکا را شکست داد، گفت: یکی از دروس مکتب حاج قاسم اصل بصیرت است، این که حق را از باطل تشخیص دهیم و بدانیم کجا باید باشیم.

  سردار اسدالله گنجعلی همرزم شهید سلیمانی در گفتگو با خبرنگار قم فردا اظهار داشت:  شهید قاسم سلیمانی هم در زمان حیات خود و هم بعد از شهادت خود آمریکا را شکست داد.
وی ادامه داد: آن تشییع میلیونی حاج قاسم مشت محکمی بر دهان استبکار بعد از 40سال از انقلاب بود.
 فرمانده لشکر 17 علی ابن ابیطالب(ع) بااشاره به اینکه حاج قاسم یک سرباز فداکار و شهادت طلب انقلابی ایران بود، گفت: بعد از شهادت حاج قاسم بعد از 70 سال که کسی نتوانسته بود به سمت پایگاه های آمریکایی تیری بزند جمهوری اسلامی پایگاه نظامی آمریکا را مورد هدف قرار داد.
وی بیان داشت: البته این انتقام اصلی نبوده و نیست بلکه انتقام اصلی و سیلی سخت ، خروج آمریکا و هم پیمانانش از منطقه می باشد که آرام آرام در حال رخ دادن است.
سردار گنجعلی با اشاره به اینکه فروپاشی آمریکا از درون هم محقق خواهد شد، گفت: شهدا به ما آموختن که انقلاب اسلامی به تلاش و مجاهدت و صبر نیازمند است.
وی بیان داشت: حاج قاسم می فرمائید کسی نمی تواند قبل از اینکه علم بیاموزد عالم شود شرط عالم بودن علم آموزی است پس شرط شهید شدن هم شهید بودن است.
همرزم شهید سلیمانی ادامه داد: شهید سلیمانی در سخنان خود می فرمایند که یکی از اصول پاسداری از انقلاب اسلامی اصل جهادی است.
وی خاطرنشان کرد: حاج قاسم در مکتب خود اصل جهادی بودن را به ما آموخت. در نظام مقدس برای انقلاب اسلامی باید تلاش مستمر داشت و خط شکن بود و اینکه کار مخلصانه و کارآمد نیاز است .
سردار گنجعلی افزود: یکی از دروس مکتب حاج قاسم اصل بصیرت است که یکی از اصول پاسداری از انقلاب هم می باشد. تشخیص حق از باطل و اینکه کجا باید باشیم.
وی اضافه کرد: باید با دشمن مرز بندی داشته باشیم که این ها گرفتاری برخی از خواص است.
فرمانده لشکر 17 علی ابن ابیطالب(ع) با اشاره به اینکه حاج قاسم هم شجاع و هم با تدبیر بود، ابراز داشت: حاج قاسم در حالی که بسیار مهربان بود اما شخصیتی جدی و عاطفی داشت نه تنها قهرمان ملت ایران بود بلکه قهرمان تمام دنیا بود
وی گفت: حاج قاسم به ما یاد داد، فرقی نمی کند کجا باشید، تکلیف هرچه باشد و هرکجا باشد ، برای دفاع از مظلوم باید وارد شد.


انتهای پیام/160


http://qomefarda.ir/30391
اخبار مرتبط

نظرات شما