ذوالنور در گفتگو با قم فردا :

پاک کردن تصاویر حاج قاسم از ترس الگو شدن سردار دل ها است / تقویت شبکه های اجتماعی داخلی یک ضرورت است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن از معرفی شدن چهرهایی مانند حاج قاسم به دنیا می ترسد و از اینکه نسل جوان آزادیخواه دنیا این اسوه های بزرگ را بشناسند و از آنها الگو گیری کنند بسیار وحشت دارد.

حجت الاسلام مجتبی ذوالنور نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ضمن گرامیداشت دهه بصیرت و سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، اظهار داشت: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی شخصیت منحصر به فردی بودند البته منحصر به فرد بودن به معنی تکرار ناپذیر بودن رویش چنین شخصیت‌هایی نیست، در مکتب اهل بیت در مکتب اسلام و مکتب انقلاب اسلامی از این رویش ها داشته و خواهد داشت، اما در زمان معاصر حاج قاسم میدان درخشش پیدا کرد.

وی بیان داشت: حاج قاسم کارهای بسیار بزرگی را در دنیا انجام داد از جمله مقابله با ظلم مقابله با نظام سلطه ،  حیات بخشیدن به نهضت های آزادی بخش ، دفاع از مستضعفین و مظلومین در دنیا فراهم کردن زمینه خروج آمریکا از منطقه ، جلوگیری از سقوط کشورهای اسلامی در جنگ نیابتی و مقابله در برابر هجوم داعش کارهایی بود که حاج قاسم سلیمانی ساماندهی کرد.

 عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با توجه به خدمات بسیار زیاد حاج قاسم برای آزادی خواهان و مقابله با ظلم ، ظالمان و مستکبران حتی بعد از دو سال از شهادت حاج‌قاسم تحمل انتشار یک عکس و یک مطلب از سردار سلیمانی را ندارند این کارهای بزرگ حاج‌قاسم است که منافع نظام سلطه را تهدید می کند تصاویر و مطالب در خصوص ایشان را حذف می کنند .

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد:  ما می‌دانیم رسانه های مانند اینستاگرام و تلگرام و موارد مشابه جز با اراده نظام سلطه شکل نمی گیرد و استمرار حیات در سطح جهانی را ندارند لذا هرچیزی که تهدیدی برای استکبار باشد مورد خشم آنها قرار می گیرد هم نسبت به شخصیت و مکتب حاج قاسم سلیمانی مشکل دارند هم نگران هستند که این چهره ها به دنیا معرفی شود و نسل جوان آزادیخواه دنیا این اسوه های بزرگ را بشناسند و از آنها الگو گیری کنند.

وی تصریح کرد طبیعتاً نمی توانند تصاویر حاج قاسم را که الگوی آزادی‌خواهان جهان است را تحمل کنند و حذف می‌کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به ارادت همه اقشار مردم با گرایش های سیاسی مختلف به سردار سلیمانی بیان داشت: اگر کسی برای خدا باشد خدا برای او کافی است اگر کسی تبدیل شد به یک شخصیتی  موثر ، اثر بخش و مفید برای مردم و جامعه،  مردم نیز قدرشناس خواهند بود و نگاه به خط سیاسی آن شخص نمی کنند بلکه آن شخص را یک عنصر مطلوب می دانند و به وی عشق می ورزند حاج قاسم هم دقیقا چنین شخصیتی بود.

ذوالنور تاکید کرد : حاج قاسم همچون آب بود آب نگاه نمی‌کند طرف چه خط سیاسی دارد با حجاب است یا بی حجاب است چه دینی دارد آب برای همه مورد نیاز است و همه را سیراب می کند همه سراغ آب میروند حاج قاسم مانند آب مفید بود به نفع مردم عمل می‌کرد مردم هم به وی علاقه پیدا کردند.


عضو امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود : آنهایی که آب را گل می کنند و مقابل پاکی ها ایستادگی می‌کنند تحمل آب را ندارند، در اینجا هم دشمنان غرض ورزی می کنند چون نمی خواهند که توده ها و مردم ضعیف بیدار شوند و منافع استکبار را به خطر بیاندازند و حاضر هستند هر چراغ را خاموش کنند که مردم در پرتو آن  به راه درست ورود  پیدا نکنند.

وی خاطر نشان کرد: تقویت شبکه های اجتماعی داخلی یک ضرورت است و باید از پلتفرم های بومی حمایت های لازم صورت بگیرد.

انتهای پیام/170


http://qomefarda.ir/30392
اخبار مرتبط

نظرات شما