حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بخش مرکزی و شهر قنوات قم؛

اسماعیلی: اتمام پروژه‌های قبلی اولویت ماست

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پیگیری طرح‌های رها شده را اولویت اول برنامه‌های هیئت دولت در سفر به قم عنوان کرد و گفت: بنای ما بر این است فعلا پروژه جدیدی شروع نکنیم و همین پروژه‌هایی که دیگران شروع کردند را تمام کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، همزمان با سفر هیئت دولت به استان قم، محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بخش مرکزی و شهر قنوات قم به عنوان نماینده رئیس جمهور حاضر شد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دیدار با مردم شهر قنوات و پیگیری مطالبات مردمی در خصوص کمبود فضای فرهنگی بخش مرکزی و شهر قنوات، بررسی کمبودهای بخش بهداشت و درمان، طرح‌های آب رسانی و گاز رسانی به روستاهای بخش مرکزی می باشد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سخنرانی خود گفت: تبدیل شدن بخش مرکزی به دو بخش و طرح گازرسانی به روستا‌های بخش مرکزی و اصلاح روکش آسفالت محور قم - قنوات جزء مصوبات سفر رئیس جمهور به قم خواهد بود.
وی  پیگیری طرح‌های رها شده را اولویت اول برنامه‌های هیئت دولت در سفر به قم عنوان کرد و گفت: بنای ما بر این است فعلا پروژه جدیدی شروع نکنیم و همین پروژه‌هایی که دیگران شروع کردند را تمام کنیم.
همچنین نماینده رئیس جمهور در بخش قنوات در بدو ورود در گلزار شهدای گمنام این شهر حاضر شد و به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد .


انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/30400
اخبار مرتبط

نظرات شما