امیرآبادی:

راه‌اندازی مترو در قم نیازمند مشارکت جدی دولت است

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: در خصوص مترو و منوریل نیز نیازمند مشارکت وزارت راه و شهرسازی هستیم خصوصاً مترو نیاز به بودجه و قرارگرفتن در طرح مشارکت با چینی‌ها است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،  احمد امیرآبادی امشب در جلسه شورای اداری استان قم که با حضور آیت‌الله رئیسی رئیس‌جمهور، جمعی از وزرا، نمایندگان قم در مجلس و مدیران استان در سالن جلسات امام موسی کاظم (ع) برگزار شد، اظهار داشت: برخی از مناطق شهر قم نیازمند فاضلاب است که امیدواریم با تدابیری که رئیس‌جمهور محترم در این سفر خواهند داشت این مشکل برطرف شود.
وی ادامه داد: پروژه قطار سریع‌السیر قم نیازمند تأمین بودجه است تا در مسیر پیشرفت قرار بگیرد و انتظار داریم در این سفر موردتوجه قرار بگیرد.
امیرآبادی افزود: در خصوص مترو و منوریل نیز نیازمند مشارکت وزارت راه و شهرسازی هستیم خصوصاً مترو نیاز به بودجه و قرارگرفتن در طرح مشارکت با چینی‌ها است.
وی به معضل دریاچه نمک اشاره کرد و گفت: دریاچه نمک در آینده نزدیک به یک معضل اصلی و بحران تبدیل خواهد شد و نیازمند تشکیل کارگروه برای بررسی و تصمیم‌گیری فوری است.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: تحقق حق آبه استان قم نیاز به ورود دولت دارد و چندین سال است که این حق آبه محقق نشده است.
وی ابراز داشت: جمع‌آوری ریل متروکه راه‌آهن و حل معوقات پرستاران دو خواسته‌ای دیگر از دولت است که در این سفر انتظار تحقق آن وجود دارد.

انتهای پیام/110


http://qomefarda.ir/30428
اخبار مرتبط

نظرات شما