مدیر درمان تامین اجتماعی استان قم خبر داد:

نسخه‌پیچی ۱۰۰ میلیاردتومانی مراکز درمانی تأمین اجتماعی قم

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان قم گفت: داروخانه‌های مراکز درمانی اجتماعی قم در سال گذشته بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان از نیازهای دارویی مراجعین تحت پوشش را بدون دریافت هزینه تهیه و تحویل دادند.

سید مهدی محصل در گفتگو با خبرنگار قم پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا»   اظهار داشت: داروخانه های مراکز درمانی تامین اجتماعی قم در سال ۱۴۰۲ بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان از نیازهای دارویی مراجعین را تهیه و تحویل دادند.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان قم در ادامه گفت: بر اساس مصوبات کمیته درمان داروهای مورد نیاز بیمه شدگان بر اساس منابع مالی تهیه می شود که در حال حاضر با توجه به دزهای متفاوت دارویی بیش از ۴۲۰ نوع دارو در مراکز ملکی تامین اجتماعی تهیه و توزیع می شود.

محصل با اشاره به مراجعه بیش از ۲ میلیون بار به مراکز درمانی تأمین اجتماعی قم تقریباً یک‌چهارم از نیازهای درمانی و پاراکلینیکی بیش از ۸۴۰ هزار بیمه شده تحت پوشش در چهار مرکز درمانی تأمین اجتماعی شامل بیمارستان امام رضا علیه‌السلام، پلی‌کلینیک ۲۲ بهمن، پلی‌کلینیک بوعلی و پلی‌کلینیک دکتر غرضی  تأمین می‌شود.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان قم گفت: با توجه به افزایش تعداد بیمه شدگان در استان یکی از برنامه های مهم در حوزه درمان مستقیم ساخت درمانگاه تخصصی در بیمارستان امام رضا علیه السلام است که با راه اندازی درمانگاه جدید خدمت رسانی به بیمه شدگان افزایش خواهد یافت.

وی با اشاره به اهمیت تجهیز مراکز درمانی تامین اجتماعی برای ارائه خدمت مطلوب گفت: در سال گذشته تجهیزات مورد نیاز بخش های مختلف از جمله خرید یک دستگاه هورمون شناسی،یک دستگاه کمپرسور هوای فشرده،یک دستگاه الکترو شوک یک تخت عمل جراحی و هفت تخت زایمان و سایر تجهیزات مورد نیاز بیماران مبلغی بالغ بر ۴۷ میلیارد ریال هزینه شده است.



انتهای پیام/170


http://qomefarda.ir/48228
اخبار مرتبط

نظرات شما