حسن عباسی:

منشا و کانون تمدن اسلامی قم مقدس است/ دشمن به آنتی تز انقلاب از قم دل بسته بود که شکست خورد

کارشناس مسائل استراتژیک با اشاره به اینکه منشا و کانون تمدن اسلامی قم مقدس است، گفت: دشمن به آنتی تز انقلاب از قم دل بسته بود که شکست خورد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، حسن عباسی شامگاه سه شنبه در اولین شب سلسله نشست های دهه فجر انقلاب اسلامی با عنوان ده شب ده سخنرانی که در مسجد چهارمردان برگزار شد اظهار داشت: اقتصاد دنیا در حال پاشیدن است.
وی ادامه داد:با این اقتصادی که کشور های مختلف دنیا دارند حال ما باید وابسته آمریکا و همپیمانانش باشیم؟ آنها باید وابسته ما باشند.
رئیس اندیشکده یقین با اشاره به حقوق بشر غربی، گفت: امروز برخی خجالت می کشند که بگویند حقوق بشر غربی ایراد دارد. در حقوق بشر غربی فطرت وجود ندارد.
وی اضافه کرد:تز انقلاب از قم بیرون آمد و آنتی تز انقلاب هم از قم بیرون خواهد آمد. آنتی تز انقلاب می گوید ما در غیبت نباید حکومت تشکیل دهیم و یا باید منتظر بمانیم تا حضرت ولی عصر بیایید و یا اینکه جدیدا می گویند اقتصاد، مدیریت و... علم است و ربطی به دین ندارد.
عباسی بیان داشت: افرادی که آنتی تز انقلاب را دارند می گویند که پیامبر برای اخلاق آمده است. در غرب با همین حرف ها ربا، زنا، هم جنس گرایی، ازدواج با محارم و... را قانون کردند حال آیا در این نوع جوامع دین حفظ می شود.
وی اضافه کرد: در اینجا این سوال پیش می آید که چرا آنتی تز انقلاب از قم بیرون می آید؟اول به این دلیل که آنهایی که باید پشتیبانی انقلاب و دین را داشته باشند تنبلی کرده اند و دوم اینکه ابهت دشمن برخی از افراد را گرفته است و آن ها هر روز نظام را ملامت می کنند که اینها فرقه ملامتیه هستند.
رئیس اندیشکده یقین با اشاره به اینکه باید در مقابل آنتی تز انقلاب که از قم بپاخواسته بایستیم، گفت:فرقه ملامتیه و تنبل ها می گویند که فلان مسئله نمی شود باید صبر کرد تا امام زمان عج ظهور کند.
وی خاطرنشان کرد: امروز غدغه ما احیای امر خدا؛ احیای امر ائمه و انبیا و ولی فقیه است.
عباسی در ادامه با اشاره به نوع آینده نگری غربی ها و اسلام، افزود: اگر با آینده نگری غربی ها جامعه را برنامه ریزی کنیم معلوم نیست بر سر جامعه چه بیایید اما آینده نگری قران همان عاقبت نگری است.
وی ادامه داد: غربی ها می گویند باید آینده شناس بود اما سردار سلیمانی ما عاقبت شناس بود که عاقبت بخیر شد. امروز اگر در کشور مشکل پوشاک ، مرغ و ... داریم به دلیل این است که برخی مدیران آینده نگر و یا آینده شناس هستند.
کارشناس مسائل استراتژیک گفت: حکمرانی امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب عاقبت شناس است.
وی عنوان کرد: غربی ها می گویند اسلام اقتصاد ندارد.آنها می گویند هر چیزی که کالاست قیمت دارد و این کالا باید در بازار عرضه شود.
عباسی عنوان کرد: در غرب فقط مسئله پدر بازار مطرح است اما در قران اقتصاد یک سطح از اقتصاد غرب بالاتر است که به منفعت و ضرر و فلاح و خسارت اشاره می کند.
وی اضافه کرد: قرآن می فرماید رزق شما را من می دهیم و اقداماتی مانند صدقه، زکات، خمس و برخی موارد دیگر را انجام دهید به شما برکت می هم و اگر غیر از این انجام شود به سمت ربا می رود.
کارشناس مسائل استراتژیک ادامه داد: قران می گوید هرپدیده ای کالا نیست و قیمت ندارد اما بها دارد. به عنوان مثال شهید قیمت ندارد اما بها دارد. سرمایه دار غربی این موضوع را درک نمی کند.
وی افزود: امروز ظاهر اقتصاد دنیا سالم است اما در اینده حباب این اقتصاد خواهد ترکید و از هم خواهد پاشید.
عباسی با اشاره به اینکه باید در کشور دانشکده علوم تربیتی و علوم انسانی یکی شود، گفت: نظام اسلامی برای سعادت بشر آمده است. اسلام قواعد حکمرانی و تمدن سازی خود را دارد.
وی عنوان کرد: به برخی ها باید گفت ابزار و وسیله دشمن نشوید. از قم باید صدای معرفت و توحید بلند شود. منشا و کانون تمدن اسلامی قم مقدس است.
رئیس اندیشکده یقین ادامه داد: کفار و مشرکین و منافقین همیشه از در تحریم وارد می شوند و ما نباید کمر خم کنیم که خود این مرحله ای از جهاد است. دشمن به آنتی تز انقلاب از قم دل بسته بود که شکست خورد. نگران دشمن نباشید که آینده روشن است.


انتهای پیام/160


http://qomefarda.ir/31210
اخبار مرتبط

نظرات شما