دوره جامع آموزش «مینای نقاشی» در قم برگزار می‌شود

دوره جامع آموزش «مینای نقاشی» و «طراحی نقوش سنتی» برای نخستین‌بار در قم همراه با ارائه گواهینامه مهارت فنی‌وحرفه‌ای توسط استاد سارا قاسمی برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، دوره مقدماتی و پیشرفته آموزش «مینای نقاشی» و «طراحی نقوش سنتی» برای نخستین‌بار در قم برگزار می‌شود.

این دوره آموزشی توسط استاد سارا قاسمی عضو انجمن مینانگاران و مجموعه هنری فیروزه استان اصفهان تدریس و در پایان گواهینامه مهارت فنی و حرفه‌ای به هنرجویان برتر اعطا خواهد شد.

در این دوره تکنیک مینای نقاشی همراه با طراحی اصولی وحرفه ای آموزش داده می‌شود و هنرجویان این دوره علاوه بر توانایی انتخاب فلز مناسب جهت میناکاری و توانایی انتقال طرح روی ظرف مینا، قادر به رنگ‌آمیزی ظروف مینا در قالب‌های نقوش سنتی «ایرانی و اسلامی»، «هندسی ساده»، «ختایی و اسلیمی» و «جانوری» و «گیاهی» خواهند شد.

این دوره آموزشی با پذیرش محدود هنرجویان در پردیسان قم برگزار می‌شود و زمان ثبت‌نام همزمان با چهل‌وچهارمین دهه فجر انقلاب اسلامی از ۱۲ تا ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۱۹۵۱۹۱۸۹۷ تماس بگیرند یا برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق پیج اینستاگرامی @firouzeh_art_grouo مراجعه کنند.



انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/31212
اخبار مرتبط

نظرات شما