پیشرفت ۲۱ درصدی پروژه تونل غدیر

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم گفت: پروژه زیرگذر تونل غدیر با پیشرفت فیزیکی 21 درصد و تقاطع شهدای روحانیت با 25 درصد پیشرفت فیزیکی در نیمه نخست سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، سیدابوالفضل میریک امامی در حاشیه بازدید خبرنگاران از پروژه‌های عمرانی شهرداری قم، اظهار داشت: طی سال‌های اخیر بسیاری از پروژه‌های بزرگ و شاخص شهرداری قم با رویکرد کاهش هزینه‌ها و جلوگیری از توقف عملیات عمرانی، به سازمان توسعه و عمران واگذارشده است.

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم ابراز کرد: ادامه پروژه تونل غدیر و زیرگذر عمار یاسر با اعتباری بالغ‌بر ۷۴ میلیارد تومان به این سازمان واگذارشده و از ابتدای واگذاری، این پروژه بدون توقف دنبال شده است.

وی با اشاره پیشرفت فیزیکی ۲۱ درصدی پروژه ادامه تونل غدیر، تصریح کرد: مجوز انحراف ترافیک این پروژه صادر و اجراشده است و هم‌اکنون فاز جنوبی و شمالی آن به‌صورت همزمان در حال انجام است.

میریک امامی تأمین قیر و میلگرد موردنیاز پروژه تونل غدیر را مورد توجه قرار داد و افزود: پیش‌بینی می‌شود این پروژه در نیمه نحست سال ۱۴۰۱ تا خیابان ممتاز به‌صورت کامل تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

وی وضعیت پروژه شهدای روحانیت را نیز مورد اشاره قرار داد و گفت: این پروژه یکی از رینگ‌های حمل‌ونقلی مهم شهر قم است که به دلیل مجوز حریم دکل برق حدود ۴ ماه متوقف‌شده بود.

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم با بیان اینکه اجرای پروژه‌های عمرانی توسط بخش خصوصی هزینه‌های بیشتری به مجموعه مدیریت شهری تحمیل می‌کند، عنوان کرد: تقاطع شهدای روحانیت نیز با پیشرفت ۲۵ درصدی در نیمه نخست سال ۱۴۰۱ به بهره‌برداری خواهد رسید.


انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/31218
اخبار مرتبط

نظرات شما