برگزاری سلسله نشست های انقلاب اسلامی و بازتاب آن در رسانه ها

سلسله نشست های انقلاب اسلامی و بازتاب آن در رسانه ها امشب با سخنرانی محمدرضامحمودی، دکتری رسانه و ارتباطات به صورت زنده برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، فلسفه شکل گیری انقلاب اسلامی علاوه بر بعد معنوی و سیاسی، که برای نجات دین از دست حکام بی کفایت و همچنین، نجات مردم از چنگال استبداد رژیم ستمشاهی وابسطه به غرب بود، شتاب بخشیدن به توسعه کشور نیز از اهداف بلند انقلاب اسلامی است که در 43 سال گذشته سیر تکاملی به خود داشته است.
در طول سال‌های پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با همه فشار و تحریم‌های همه جانبه غرب علیه ایران، متخصصین متعهد داخلی بیکار ننشستند و پیشرفتهای خوبی در زمینه‌های مختلف رقم خورد که بیانگر بی اثر بودن تحریم‌ها است و به برخی از زمینه ها از جمله هسته‌ای، نانو فناوری، صنعت دفاعی به ویژه موشکی را می‌توان نام برد که امروزه عامل بازدارنده متخاصمین‌ است تا در سر سودای حمله نظامی به ایران را نداشته باشند‌
از همین رو در آستانه چهل و سومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، سلسله نشست های روایت انقلاب به صورت مجازی توسط نهضت سواد رسانه ای انقلاب اسلامی استان قم برگزار می شود.
بر همین اساس امشب(یکشنبه شب) در ادامه این سلسله نشست ها محمدرضامحمودی، دکتری رسانه و ارتباطات ساعت 17با موضوع انقلاب اسلامی و بازتاب آن در رسانه ها سخنرانی خواهد کرد.
همچنین باید یادآور شد که این نشست به صورت زنده از پیام رسان روبیکا به آدرس https://rubika.ir/basiratqom پخش خواهد شد.



انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/31306
اخبار مرتبط

نظرات شما