آیت الله کعبی در گفتگو با قم فردا:

امروز شعار انقلاب اسلامی تمام دنیا را فرار گرفته است

عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه در گام پنجم انقلاب اسلامی آمریکا و رژیم صهیونیستی به سراشیبی سقوط و افول رسیده اند، گفت: امروز شعار بین المللی انقلاب اسلامی و ضد استبدادی تمام دنیا را فرا گرفته است.

آیت الله عباس کعبی در گفتگو با خبرنگار قم فردا ضمن تبریک ایام الله دهه فجر با اشاره به مبارزه روحانیت با طاغوت و استبداد، اظهار داشت: روحانیت بر پایه اسلام خواهی ملت ایران پیشتاز در مبارزه با طاغوت و مبارزه با استبداد و استعمار بود و استقلال خواهی و آزادی خواهی و دفاع حقوق ملت ایران را خواهان بود.
وی ادامه داد: خواستگاه انقلاب اسلامی حوزه های علمیه و روحانیت با محوریت مساجد و روحیه اسلام خواهی ملت ایران و رهبری امام راحل و فداکاری اقشارگوناگون ملت ایران است که باعث پیروزی انقلاب اسلامی شد .
عضو خبرگان رهبری بیان داشت: در این سال ها بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ، انقلاب بر پایه خود سازی و جامعه پردازی و تمدن سازی ملت ایران پیش می رود و این مسیر را با شعار نه شرقی و نه غربی جمهوری اسلامی آغاز کرد.
امروز شعار انقلاب اسلامی تمام دنیا را فرار گرفته است
وی با بیان اینکه در گام پنجم انقلاب اسلامی آمریکا و رژیم صهیونیستی به سراشیبی سقوط و افول رسیده اند، گفت:  امروز شعار بین المللی انقلاب اسلامی و ضد استبدادی تمام دنیا را فرا گرفته است.
آیت الله کعبی ابراز داشت:  یکی از مسائل بسیار مهم انقلاب اسلامی تحول در نسل جوان انقلابی است که این اتفاق به برکت اسلام رخ داد و انقلاب اسلامی تداوم بخش آن است.
وی خاطرنشان کرد: حوزه علمیه انقلابی است و حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی خواهد ماند و در مسیر رشد و تعالی ملت ایران تلاش خواهد کرد.


انتهای پیام/160


http://qomefarda.ir/31308
اخبار مرتبط

نظرات شما