تحلیلگر مسائل سیاسی:

ولایت‌فقیه و مردم ستون حکومت اسلامی هستند

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه مبانی اسلام، ولایت‌فقیه و مردم ستون‌های اصلی انقلاب اسلامی هستند گفت: دشمنی‌های زیادی علیه انقلاب اسلامی انجام شد اما انقلاب اسلامی از بین نرفت چون مبانی دارد و ماندگار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، الماس نصر کارشناس مسائل سیاسی در سلسله نشست های روایت انقلاب که شامگاه 19 بهمن با موضوع انقلاب اسلامی و جریانات آن که به صورت مجازی برگزار شد اظهار داشت : باید مسائل اقتصادی و معیشت مردم بهبود یابد و مسئولان این مسائل را کنترل کنند به خصوص کسب و کار مردم رونق بگیرد دولت‌ها در گذشته کوتاهی کردند  ان شاالله این دولت در این زمینه کار کند زیرا با شناختی از این آقای رئیسی دارم فرد انقلابی و تلاشگر هستند در این زمینه کار می‌کنند.

استاد دانشگاه ادامه داد: با ولایت مداری این دولت و آقای رئیسی مشکلات حل می‌شود زیرا  ولایتمداری  ایشان کمک می‌کند مشکلات حل می‌شود.

نصر افزود:  دشمن باهدف قرار دادن فکر و اندیشه مردم به دنبال ضربه زدن به انقلاب و  ناامید کردن جامعه به خصوص جوانان است باید با کمک  بیانیه گام دوم انقلاب الگوسازی انجام شود.

وی تصریح کرد: به گفته رهبر معظم انقلاب باید جهاد تبیین راه بیندازیم  که کار بسیار سنگینی است اما  یک تکلیف انقلابی است و باید در تبیین انقلاب  بازنگری کنیم و از ابزار جدید استفاده کنیم.

کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد : سه جریان اصلی به عنوان ستون برای انقلاب اسلامی وجود دارد جریان اول جریان فکری انقلاب اسلامی است انقلاب اسلامی ایران باید بر اساس مبانی تعریف شده و سپس تبیین شود مبانی انقلاب اسلامی بر اساس  مبانی اندیشه دینی و اسلام ناب ریخته شده است.

استاد دانشگاه بیان داشت: بعد از پیروزی انقلاب نامردی های زیادی علیه انقلاب اسلامی صورت گرفت  و گروه‌های جدایی‌طلب علیه جمهوری اسلامی فعالیت کردند و  در هر نقطه از این مملکت این تجزیه طلبی توسط سفارت آمریکا هدایت می شد و گروه‌های جدایی طلب در خوزستان،  کردستان و در بلوچستان همه جا فعالیت های جدایی طلبانه انجام می‌دادند و در این فعالیت ها ۱۷ هزار نفر از رئیس جمهور گرفته تا نماینده مجلس و وزیر و مردم عادی را با ترور شهید کردند

کارشناس مسائل سیاسی تأکید کرد: دومین بخش از جریان انقلاب اسلامی ولایت فقیه است که واقعاً یکی از ستون‌های مهم است تا جایی که اتاق فکر دشمن، رهبر معظم انقلاب را بهتر از ما شناخته است.

وی عنوان داشت: سرلشکری در این نظام و در سایه ولایت فقیه وجود داشت که در مکتب حضرت امام بزرگ شد و در مکتب حضرت آقا رشد کرد و خودش مکتب حاج قاسم سلیمانی را تشکیل داد و  یک الگوی زنده به روز برای نسل  جوان شد.

نصر اضافه کرد: یک روز آمریکا گفت ما شاه ایران را انتخاب کردیم اما مبانی رهبر معظم انقلاب اقتدار آمریکا در منطقه را در هم شکست ، مؤلفه‌های اقتدار آمریکا می گفت هرکاری ما می گوییم باید انجام شود هر کاری که ما انجام دهیم نباید کسی در مقابل ما بایستد این یعنی  استکبار؛ اما حاج قاسم همان جمله امام خمینی راحل را تکرار کرد که آمریکا غلط می کنید و در نهایت آمریکا از منطقه فرار کرد و اکنون راه حاج قاسم توسط  سردار قاآنی ادامه پیدا می کند.

کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد:  در سال ۱۳۵۷ انقلاب پیروز شد و طاغوتی ها در فرودگاه مهرآباد یکی پس از دیگری فرار کردند و سفارت آمریکا در ایران فعال بود و بعد از آن در دنیا چندین دهه جنگ سرد وجود داشت و دنیا دو ابرقدرت آمریکا و شوروی را داشت، که شوروی با یک برنامه رادیویی فروپاشید زیرا مبانی آن مشکل داشت چون رهبری نداشت اما انقلاب اسلامی ایران بعد از  ۴۳ سال که  چیز کمی نیست و ۴۰۰ شبکه ماهواره‌ای فارسی زبان و در شبکه های اجتماعی علیه آن فعالیت می کنند و از یک طرف اروپا اسرائیل و آمریکا و گاو های شیرده منطقه  به دنبال از بین بردن نظام جمهوری اسلامی بودند اما انقلاب اسلامی از بین نرفت  چون مبانی دارد و ماندگار شد.

استاد دانشگاه گفت: ستون سوم نظام و انقلاب مردم هستند مردم باید در حکومت و پشت حکومت باشند مردم بعد از ۲۵ سال تا با امیرالمؤمنین بیعت نکردند حکومت شکل نگرفت برای حکومت مردم و حضور مردم لازم است.


انتهای پیام/170


http://qomefarda.ir/31394
اخبار مرتبط

نظرات شما